Ik zit net op Mijn KNHS te kijken en zie bij sportstanden geen combinatie meer staan.. Dus heb ik geklikt op: toon afgemelde combinaties en daar staat mijn pony bij,
Maar ik heb nooit mijn startkaart afgezegd? Hoe kan dit?
Ja gewoon contact opnemen met de KNHS, het kan ook zijn dat de secretariaat van de club jou per ongeluk af heeft gemeld? Dat hij/zij diegene boven of onder jou moest hebben of misschien gedacht dat het nodig was, omdat dit je laatste pony jaar is?
Ik heb t een keertje gehad, en je mag dan niet starten. Zolang die op afgemeld staat kun je zelfs een boete krijgen wanneer je wel start. (werd mij verteld door de KNHS) Bij mij was er ook iets fout gegaan en was zo geregeld en terug gezet naar startkaart.. MAar zal wel even afwachten tot je met ze gesproken hebt.
Ja ik was er vrij snel achter, maar vroeg t wel aan ze en toen zei ze; het kan zijn dat we een waarschuwing geven maar t kan ook tot een boete leiden. Vandaar Ik zou gewoon even afwachten tot dinsdag, meer kun je nu ook niet doen..
JorisDy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-10 17:53
Ja , lijkt er op dat hij na de laatste bijwerking is afgemeld.
caro29
Geplaatst: 22-05-10 17:55
Als je niet op mijn knhs had gekeken dan wist jij het niet eens. inderdaad dinsdag even bellen en je kan eventueel even je eigen secretariaat bellen want die weten misschien ook niet dat er wat fout is gegaan.
spunky_lover
Geplaatst: 22-05-10 17:55
stuur je dinsdag een bericht? van hoe het is gegaan?
@ Spunky_lover: Er zijn er meer... @ topicschrijver: Als je van niks wist, kunnen ze je ook niet beboeten! Zal wel goed komen! Herinnert mij er wel aan dat ik mijn startkaart ook nog moet afmelden...
@TS knhs doet dat wel vaker hadden ze bij mij ook gedaan vorig jaar per 1-1-2010 toen kwam ik er eind dec gelukkig achter.. was een 'foutje' corrigeren ze gelijk na contact.
saskir
Geplaatst: 22-05-10 18:06
spunky_lover schreef:
stuur je dinsdag een bericht? van hoe het is gegaan?