ochtendje venhuizen

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Biertabje

ochtendje venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 13:05

ik moest vanmorgen om half 11, kwart over 12 en half 1 rijden
eerst 1 M1 proefje en daarna 2x M springen
het was al behoorlijk heet zeg!!!!!
met dressuur moest ik tegen een stuk of 7/8 denk ik! nouja meneer was niet echt vooruit te branden! }> maar oke, proefje gereden en toen ombouwen. had al parcours gelopen, en vond het een waardeloos parcours, 1,2 was een lange lijn, 3,4 was ook een lange lijn, 5ab stond redelijk krap, 6,7 was een hele rare wending 8,9 krappe wending
en 10 de driesprong die SUPER krap stond Verward Clown maar ach, je meot toch wat! met inspringen ging het even fout! hij weigerde zomaar 2x! dat zijn we niet gewend, dus ik ff express ff wakker gemaakt, terwijl die dat wel redelijk was, want hij stond de hele tijd te steigeren en met zijn voorbenen te slaan! dus hij zat maar wat aan te kloten en lette niet meer op mij!
nou eerst moest een clubgenootje van mij, bij 8 ging die dwars door de hindenis en bij 10 een weigering, toen was ze gestopt
toen ik, verhogen duurde wel erg lang(van D naar E pony) nouja tobias was er niet echt lekker bij, maar ik moet wel voorwaarts blijven rijden, want anders als ie niet uitkomt stopt ie ermee!nou alles ging wel redelijk, todat ie van 6 naar 7 moest rijden, 6 was een waaier en 7 een rotsteil van Knoop(mijn dierenarts) tja ik hield hem in! en het was gebeurd! weigering! eigenlijk best stom, d8 er helemaal niet bij na dat ik beter kon stoppen, want bij 2 heb je meteen verliespunten! maar oke was mijn eigen stomme fout!!!!!!!!!! nou opnieuw aangereden en toen ging ie goed!
de rest ook, bij 10 kwamen we voor geen meter uit! stond op oxer-steil-steil maarja alles bleef liggen
dus 4 strafpunten in het 1e parcours
toen eentje in het Z (goldie op bokt) maar Goldie(pony) werd te sterk en vloog langs 2 hindernissen!
nou toen het 2e parcours....3 hindernissen waren anders, de rest was het zelfde!
eerst moet Elisa(goldie) weer! ze ging super! ze reed alleen voorbij 6, dus ff extra rondje, maar met 4 strafpunten toch lekker gesprongen!
toen moest ik....ik merkte dat tobias er weer was...super, oortjes naar voren en gaan met die banaan Haha! eindelijk dat super gevoel weer! hij had er echt zin in! allebei geen twijfel......
een foutloos rondje
barrage was ik ook foutloos, maar die reed ik verkeerd.....maar gelof niet dat de jury dat doorhad?!?!?!?!?!?!?!
toen mijn clubgenootje weer, maar die stopte na 1 weigering op hindernis 1
nouja toen prijsuitreiking, was dus 2x 1e in het M/Z springen (heb nu 4 wedstrijden gesprongen in venhuizen en al 8x 1e geweest Bloos )
haha en toen kwam me pa ook nog met een rozet aanlopen, was gewoon 2e met dressuur, nou dat is echt een wonder haha
1e prijs was 149 en ik had 147
dus niet echt hoogjureerd! maar ach! klinkt wel leuk dat je 2e wordt! Haha! voor mij in ieder geval!
met springen zit ik nu op 17 wp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:55

zei het net ook al, maar gefeliciteerd!!!

super man, nu Z of nog niet?

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:56

dat kunnen jullie best, als je 1,35 m al makkelijk springen kunt

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:21

Elisa baalde wel van het eerste parcours, maar het was haar eigen schuld zij ze Pony gaat echt weer helemaal top nu er een ander zadel op ligt Lovers
Jij hebt ook lekker gereden zo te horen Haha! Wel slecht hoor, de barrage van het andere parcours rijden Tong uitsteken

Ik heb vandaag gezellig zitten schrijven bij miran en daarna zijn we nog even naar stal gegaan en heb ik Flap gereden Die gaat echt super Party!!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 17:24

ja haha die barrage kan me gestolen worden, ik was allang al blij dat ie het 2e parcours weer lekker sprong!!!
het 1e parcours van je zussie ging behoorlijk heftig! meer racen dan dat ie aan het been voorwaarts was, vandaar dat ie er ook langs scheurde!
maar vond het wel super voor haar dat het 2e parcours zo ging!
nou ik wacht nog even met Z starten! ik rijd de kring in iedergeval!!! tja daarna Z denk ik en als dat niet gaat doe ik ook niet mee aan het NH kampioenschap hoor!
hele moeilijke beslissing, maar wel het beste denk ik!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:27

Wij moeten nog even kijken...Als er kopers komen voor het kampioenschap dan is het ook jammer maar helaas hoor...

En justin is dit weekend ook voor het eerst in het Z gestart dus winnen doet ze toch niet Tong uitsteken

*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 18:02

oh ben benieuwd hoe justin het gaat doen! nee voor Z hoef ik eigenlijk ook niet heen, justin rijd erin! nou roy wou toch ook Z gaan?! nou dionne saman joyce linden!
neehoor ik maak echt geen kans! en btw ik heb volgens mij een visite kaartje op de reserve plaatsen!!!!!!! grrrrr

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:16

Je had goed gereden!!!!!
Ik weet niet of je me nog gezien had? Ik was dat meisje dat in die wagen zat op de grond, niet die die schreef. Ik zei nog wat maar dat hoordje je denk ik niet..........
Maar dat 2e parcour hadden jullie heel mooi gereden!!!! 1e ook hoor maar de 2e ging wel beter vond ik! Gefeliciteert met je prijzen!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 18:22

oh ja jij zat in die wagen! ach ja daar let ik niet op!
vond het vandaag maar een vage dag! die jury was ook niet alles!!!!!
en heb het ook niet zo op jan bakker!
nee idd me 1e parcours zat tobias er niet lekker bij met zijn koppie, maar het 2e juist wel! ging allemaal veel beter! was wel weer ff trots op me boerenknollie!!!!
nee heb je idd niet gehoord! maar wist ook niet dat jij het was! haha

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:36

Dan weet je het nu Haha!
Enne sorry dat ik niet sneller het parcour opbouwde Tong uitsteken
En die jury was best wel vaag want Jan Bakker had vrijdag gezegd dat we niet hoefde te melden als we binnenkomen en nou moest het in eens wel (had ie niet tegen mij hoor ik rijd nog geen wedstrijden) Maar dat wou die andere jury! Enne hoezo heb je het niet zo op Jan Bakker?

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 18:48

omdat ik altijd tegen zijn zoontje moest rijden vroeger en dan konden ze het niet hebben als ik won of als ene vriendin van mij van hem won!
tja dat vond ik ook zo vaag! dat melden! oke snap het wel, maar hoefde nooit in venhuizen...oke 1e parcours snap ik wel! maar dan ook ngo het 2e parcours!
ja dat parcours verhogen ging wel erg langzaam!!!!!!!!!! haha

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:41

Ik meld me nooit meer aan Bloos Jan kent me ondertussen wel en ik kom eigenlijk nooit een andere tegen *LOL*
Niet mopperen op jan hè tabitha, dat is wel mijn vriend OK Tong uitsteken

Roy had trouwens zijn punten nog niet (M+9)
Dionne zou ik niet weten, die heb ik al heel lang niet zien rijden(is pas geopereerd)
Joyce rijdt nu bij de paarden dus daar heb je geen last van Knipoog (zeker weten, want ze loopt nu stage bij Hans en ik heb woensdag nog samen met haar gesprongen in het L. Pony is dood)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie