Kennen jullie de proef altijd uit je hoofd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KcKimmie16
Berichten: 34
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 14:58

Tellen Diploma's ook mee Knipoog ?
Ik heb me AB1 zo gehaald. B7 al twee keer mislukt maar komt wel goed.

ontopic: Nee ik leer ze niet uit me hoofd. Ik kijk voor ik moet rijden nog even door wat er ongeveer gedaan moet worden. Vaak vraag ik in de les voor me diploma of we het even kunnen oefenen!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 18:50

Bedankt voor de reactie's!!! Ik denk dat ik hem dan (ook) een paar keer overlees... want als ik 2 proeven moet leren haal ik toch alles doorelkaar!! Haha! (blonT! Knipoog)

Thuis oefen ik ook niet de hele proef maar ook gewoon stukjes....
Vorig jaar heb ik wel 3 bixie-wedstrijden met Hof meegereden maar daar had ik thuis nooit voor geoefend.. Schijnheilig Alleen dit is de eerste keer op een weiland gewoon dus ik ben benieuwd hoe Hof t doet! Lachen

En jah hoor, een verslag ervan komt er!!!!!!!! Haha! Knipoog



*komen er eigenlijk nog meer bokkers dan in Zwaagwesteinde?? (26 juni)

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:55

Ik rijd mijn proeven altijd uit het hoofd, ik vind het een veel zekerder gevoel geven, en als er iets fout gaat kan ik alleen mezelf de schuld geven!
Ik vind het (vooral voor mezelf) lekker om de proef te kennen, en dan rijd ik hem meestal ook maar gelijk uit het hoofd.

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 09:13

Ik leer mijn proeven altijd uit het hoofd en ik rijd ze eigenlijk ook altijd uit mijn hoofd. Heerlijk, die stilte om me heen tijdens het rijden.
Moet zeggen dat het me nu in de M1 wel meer moeite kost om ze goed te kennen, oefen ze dan ook echt wel een paar keer. Soms ook wel eens achterste voren, zodat ik wel alle dingen doe, maar niet zoals ze in de ring moeten.
Alleen bij grote concoursen, waar ze naast me ook aan het rijden zijn (en dus voorlezen) heb ik zelf ook een lezer bij me, want stel dat ik nou net een stukje hoor van de proef naast, en dan in de war raak?

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 09:45

Ik lees ze wel goed door, oefen 2 keer de hele proef en onderdelen ervan, en dan lukt het meest wel.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:56

Dancer_Valou schreef:
da's niet zo handig Liza, dan moet je het proefje wel HEEL goed uit je hoofd leren... hahaha
Waar en wanneer heb je wedstrijd dan?


21 jun(zaterdag) in zeewolde, maar ik vraag vanavond ff een meisje(kan lekker hard praten en doet het wel eens vaker) Haha!

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:11

IK ken hem altijd uit mijn hoofd, maar ik laat hem wel voorlezen, voor de zekerheid.

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:14

Ik heb een voordeel, dat ik heel snel alles uit mijn hoofd kan leren.
Als ik hem 1x heb geoefend, ken ik hem helemaal!