2e wedstrijd en weer een winstpunt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

2e wedstrijd en weer een winstpunt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 16:40

Vandaag had ik mn tweede wedstrijd. Had al minder stress dan de vorige keer, alles goed voorbereid, proefjes kende ik goed.

De eerste proef, B12, ging niet zo goed. Ik was te vroeg naar de bak gegaan waardoor ik bijna het hele proefje van mn voorgangster moest wachten (en tja, dan zakt Kevin een beetje in Dromen). Proefje ging dus vrij traag, weinig impuls en ook nog een keertje verkeerde galop Verward . Toch nog 146 puntjes.

De tweede proef, B7, ging een stuk beter. Ik ben pas op het allerlaatste moment naar de bak gegaan en heb daarvoor K. nog even wakker gemaakt (stukje galopperen Lachen ). Had wel nog wat rare dingen (met linkerstelling rechterbocht door endergelijke ). Ik had hier uiteindelijk 161 punten en 2e prijs Cool . Mooi protocol met zelfs een 6 voor m'n middendraf (en dat terwijl ik die knop nog niet heb ontdekt bij Kevin Haha! ).

Mijn 2e winstpunt is dus binnen. Als dit zo door gaat dan komen we er wel Lachen .


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:01

Hey goed hoor!!!
Mjaa.. ik ben ook net njaa.. vanaf januari begonnen met wedstrijden..
maar ik vlieg de B door.. is nie grappig :S kheb nou met 10 wedstrijden gereden al 15 winstpunte
Maar nog heeel veel succes verder met je Paardje!!!
Liefs Laura

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:21

Super gedaan, joh. Je zit op de goede weg, gefeliciteerd.

Welke jury had je? (mag ook per PB Knipoog )

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:36

Netjes hoor, ga zo door, jullie komen er idd wel.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 22:32

Losrijden ging al veel beter en wat er fout gaat ligt meer aan mij dan aan het paard. Tijdens de proefjes had ik vandaag al een aardig idee in welke richting ik mn punten moest zoeken.

Het ging in elk geval een stuk minder rommelig dan vorige keer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aman2002, Dries1990, TamaraFloor en 12 bezoekers