gelukkig :D nu ging het wel goed!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

gelukkig :D nu ging het wel goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 14:32

door de vogelpest was mijn starten een hele tijd uitgesteld, maar 2 weken was het zover...na de eerste proef als een gek door de bak heengereden te hebben ging de 2e wel beter..alhoewel de jury dat niet vond Haha! ik had voor de cross proef hogere punten!!
Nog zenuwachtiger als de vorige x ging ik gister naar de wedstrijd, deze x werd het crossen al vervroegd naar het inrijden...en reed ik best een nette proef, al vond de jury m blijkbaar netter als mij Haha! ik had 169 punten ( het was maar 1 proef) en een 3e prijs!!Er was nogal apart gejureerd, je had of erg laag (130-150) of je zat boven de 160 najah ik dus ook Haha!
lekker 2 winstpunten binnen, kzorg ervoor dat ik de volgende x minder zenuwachtig ben, want nu reed ik m te diep Frusty , wat ie dus al snel doet maar ong. in het midden van de proef ging het goed, dus de volgende x hoop ik dat het gelijk goed gaat Haha!


( het is nogal een warrig verhaal, maark was gewoon ff blij dat t zo was gegaan Lachen )


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:40

gefeliciteerd en die jury´s af en toe...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 15:43

idd :S je word er niet al te vrolijk van, je pony was toch kreupel geworden op kootwijk??(d8 ik gelezen te hebben) hoe gaat het nu...welke wedstrijden ga je allemaal starten binnenkort?

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:49

ja met jurys weet je het nooit
ma gefeliciteerd!!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:16

gefeliciteerd met je winstpunten Haha!

Obelix is gewoon stoer!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: prii_boy en 11 bezoekers