na paard weer pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

na paard weer pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 11:03

Hoi,

ik vroeg het me gewoon even af, mag je als je wedstrijden gereden hebt bij de paarden weer terug nar de pony's (andere combinatie)?? Of bij de paarden en pony's tegelijk starten?
Denk niet dat ik dat ga doen omdat ik geen paard heb maar omdat ik nou voor iemand anders een jong paard mag gaan rijden en ik ook Haike nog heb die waarschijnlijk over een paar maanden weer mag gaan uitbrengen. Maar ben geweoon nieuwsgierig.

Thanx!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:24

Hoi, ik ga er even van uit dat je nog onder 18 bent, als je dan nu met een paard bij de paarden rijdt (mag vanaf je 12e..?) en je gaat nu verder op een pony dan mag je met die pony tot en met het jaar waarin je 18 wordt gewoon bij de pony's starten. Heb ik zelf ook gehad, toen ik 14 was met een paard bij de paarden gereden en van 16 tot 18e met een pony tussen de pony's. Ben daarna weer verder gegaan met een paard tussen de paarden.

Na het jaar waarin je 18 bent geworden mag je niet meer bij de pony's starten maar kun je wel met je pony bij de paarden starten als je dat wilt.

Groetjes Grandeurtje *LOL* Cool

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 23:15

Als je nog geen 18 bent wel
Moet je voor de grap eens kijken hoeveel ruiters er een pony hebben en daarnaast alvast een paard rijden Knipoog