Kosten springwedstrijden rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Kosten springwedstrijden rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 23:04

Al een tijdje zit ik er over na te denken...
Ben een paar keer in de dressuur gestart, allemaal leuk en aardig, maar ik vond het niet iets van YES, elke week wedstrijd Knipoog
Laatste maanden is het vertrouwen in Tos van mijn kant super toegenomen, en op zijn nieuwe stekkie is veel springmateriaal..
we zijn begonnen met wat lage huppeltjes, en al snel zaten we rond de meter...
Zelf vind ik het super leuk *terwijl een jaar geleden vond ik 30 cm al te hoog Clown * en Tos lijkt er ook echt plezier in te hebben.
Al meerdere stalgenoten hebben me voor gek verklaard als ik niks met zijn springtalent doe...

Ik ben bij de ponyclub waar ik eerst was aangemeld, en via de club lid was van de KNHS, weg gegaan, en ze hebben dus alles opgezegt.
Terwijl wel begin dit jaar alles betaald is. Ik ga vandeweek alle papieren opzoeken en eens rondbellen,...
Maargoed, ik had dus alleen een startkaart voor dressuur.

Wat zijn de kosten voor een startkaart voor bij het springen? en hoeveel scheelt het als je het via een club regelt?
en de couppons *bij springen werk je toch ook met couppons? Verward Haha! *

Ik wil eerst een aantal keer gaan oefenspringen om te zien of het op vreemd terrein net zo lekker gaat
maar ik wil een beetje een idee hebben van de kosten, aangezien ik mijn toekomstige sponsor * Schijnheilig * toch wel een reeƫl kostenplaatje voor moet houden Knipoog

Anne_GTI

Berichten: 18205
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 00:17

Huh, alleen een startkaart voor dressuur? kan dat ook al? Volgens mij kun je gewoon een setje springcoupons aanvragen als je een startkaart hebt. 15 of 16 stuks meen ik, kosten ca. 7 euro ofzo. Waarschijnlijk had je alleen coupons voor dressuur omdat je/ ze ervan uit ging(en) dat je alleen zou dressuren.

Overigens is het wel zo handig om lid te zijn van een club. Is geloof ik zelfs verplicht maar zowiezo goedkoper.... Je kunt van sommige clubs ook alleen startkaartlid worden. Zijn er bij ons aan de vereniging ook een heel aantal. Kosten kunnen op dat gebied nog wel aardig verschillen, dus even rondbellen kan een aardig zakcentje schelen.