Een paar vraagjes nog

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Een paar vraagjes nog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 12:26

Hoi,

Hier ben ik weer met mn intelligente vragen

- Mijn paard staat nog op naam van 2 eigenaren terug, mag ik er dan wedstrijden mee rijden of moet ik dat eerst laten veranderen wat geld gaat kosten geloof ik??

- Zoals ik hier wel vaker heb neergezet heb ik geen vervoer naar wedstrijden. Mijn vader wil me wel brengen met de trekker Haha! als ik een trailer regel. Maar zijn er wel meer mensen die met een trekker komen of word je dan keihard uitgelachen??

Dit was het weer voor vandaag Tong uitsteken

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 12:44

Nee hoor je wordt echt niet keihard uitgelachen als je met een trekker komt! Ik zie er regelmatig wat die met de trekker komen op wedstrijd!

En wat betreft die eigenaren, je kunt gewoon een startkaart aanvragen ook als hij nog op naam staat van 2 eigenaren terug!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 13:32

En ik heb nog een vraagje..een tijdje geleden stond ik de ruitersportzaake een bit te zoeken. Ze raadde me een koperen bit aan, maar zij je mag hier niet mee de wedstrijden in, want het is 2kleurig en dat mag niet. Maar mensen bij ons op de club doen het volgens mij wel...hoe zit dat dan?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 16:01

Dat weet ik zo niet, maar ik rij ook met een tweekleurig bit!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 17:19

Tweekleurig bit en zo'n bit met van die gekleurde rolletjes mogen officieel niet!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 18:27

met tracker kan best hoor
en er zullen heus mensen zijn die dan op je neerkijken, met hun dure trailers en autos
maar als jij dan met de prijzen naar huis gaat..... (6)