Jaah, volgende week eindelijk!!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dutchy_

Jaah, volgende week eindelijk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 21:23

Volgende week heb ik eindelijk mijn eerste wedstrijd met Macho. Ik ben echt heel erg zenuwachtig. De week daarop meteen nog eentje. Als ik gewoon aan het rijden ben gaat het super goed, maar als ik een proefje ga oefenen lukt het niet. Is wel balen!
Gelukkig ging het vandaag wel goed en ik heb nog een week om te oefenen. Ik heb er wel zin in. Lijkt me wel geinig, maar macho heeft nog helemaal geen wedstrijdervaring dus dat wordt lachen.

Als er iemand zin heeft om een rondvliegend meisje achter een paard aan te zien bengelen moeten 15 juni naar Etten-Leur komen!! Tong uitsteken

Nee hoor. ik heb heel veel zelfvertrouwen Cool en het gaat gewoon lukken
(hoop ik)

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:40

nou in ieder geval heel veel succes, ik zou je best aan willen komen moedigen, maar tis niet echt in de buurt voor mij Etten-leur.
gewoon je best doen (dat zullen jullie ook wel doen neem ik aan) en je pony gewoon laten wennen, ik weet precies hoe jij je nu voelt, want ik start morgen ook voor het eerst met m'n 4jarige, spannend.., thuis heb kan ik wel de in de wei oefenen, dus best grote vlakte gewend, dan de ring, nou we hebben bordjes, blijft netjes binnen de bordjes (direct de 1ste x al) dus ook proefjes geoefend, nou ja eerlijk waar gewoon perfect, ik kan derniks anders over zeggen, maar goed dat zal morgen wle niet zo sjiek lukken, aangezien hij zich wel behoorlijk zal opfokken, en niet meer zo goed bij de les zal zijn, ik hoop maar dat ik hem binnen de ring kan houden. naja ik zal morgenavond ofzo wel een verslagje typen over hoe het is gegaan met de jonge pony en met m'n 'crack', haha.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:51

je moet proberen niet gestrest te zijn voor een wedstrijd, dat werkt het best. vroeger was ik ook gestrest en ging het nooit goed, nu ben ik heel rustig en gaat het super

veel succes Haha!

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:54

je moet niet zenuwachtig zijn!
waarom zou je
je rijdt toch voor je plezier, niet omdat je moet ofzo
een meisje bij mijn club is gestopt met wedstrijden omdat ze een week van te voren al zenuwachtig werd

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 22:09

Alles komt goed, want ik ben je groom *LOL*, we gaan van de week gewoon allemaal proefjes op het gras oefenen (in de wei bordjes neerzetten).
Kan je gelijk op de bordjes oefenen, maar het gaat allemaal vast wel goed, want Mats loopt de laatste tijd echt super.

Je zou zelf eens moeten weten hoe goed dat paardje van je loopt, vooral als je het vergelijkt met toen je hem net had!

Pas maar op in Etten mensen, Mats gaat prijzen rijden Extreme duivel Haha!

Azra, Valentijn & Enchanted

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 18:04

Zeker weten!!!! Nu ken ik het proefje al uit mijn hoofd! HAHAHA

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie