concours Aarle-rixtel..15 juni

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:55

heb je mij niet gezien?

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:00

niet bewust Tong uitsteken Maar ik wist niet meer welke kleur rijjas je had. En ik vond het zo stom om bij iedere ruiter z'n knopen te tellen En Marloes wist ik eigelijk al helemaal niet hoe ik die moest herkennen, want op d'r profiel staat geen foto of zo. En Celine herkende ik omdat haar hoofdstel wit onderlegt is Haha! En omdat ik bij d'r ring stond te wachten. Na haar proef ben ik naar de Z ringen en springen gaan kijken.
En ik ben nu dus echt super verbrand *LOL*

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:01

Heb je mij wel gezien dan? Ik had een groene broek aan, zwart truitje, haren opgestoken en een grijze rugzak op m'n rug.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:05

het kan best zijn dat ik jou gezien heb.
maar zag jij geen bruin paard met een meisje erop dat een sepastisch handje had (zei de jury)
Een paard zonder witte benen, en een heel dik shabrak erop.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:13

HUh hoezo zei de jury dat?? Jij hoefde toch geen proef te rijden of ben ik nou seniel *LOL* Tong uitsteken Maare ik heb heeeeeeel veel bruine paarden gezien en veel bewegende handen. Maar de volgende keer schreeuw je maar en als ik je dan vreemd aan kijk, zeg maar da je Angelique bent. In Liessel doen we weer mee.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:20

Ik denk dat ik er in liessel ook wel ben, maar dan ben ik niet op mn paard.
Dan moet ik denk ik iemand groomen, als ik ookal niet met mn instructrice mee moet.
maar iemand had even aan de jury gevraagt of hij gewoon even mijn punten op een klad blaadje schreef, en ook even mondeling na de proef het even over de puntjes hebben waar hij over viel.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 07:13

Wel aardig van em dat die d'r nog maar een achteraan doet.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 08:21

ja, we hadden eerst een andere jury gevraagt, dat bleek iemand te zijn die altijd het secretariaat op de zzgp wedstrijden van mn instructrice doet.
En mn instructrice zei zo tegen hem:"Verek, Jij ook hier?!"
En toen vroeg ze:"Kun je mijn groom niet even jureren?"
Nou dat wou hij wel, maar hij kon niet, want hij moest naar een familie feest.
Hij gaf mij wel aardige instructie's, zovan:Tussen de bordjes rijden, paard moet evenwicht hebben, tussen 2 benen, en 2 teugels.

Maargoed, toen moest hij weg, en gimgen we even een andere jury shartelenen. dat was gelukt...

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 12:53

sorry heb je niet gezien.. angeliek jou heb ik wel gezien kon niet missen Tong uitsteken als je tegen over elkaar staat..

SCHAAM SCHAAM.. mijn proef ging heeeeeeeeel slecht..m'n eigen schuld..ik dacht owww ik doe dat wel weer ff..heeeel dom Boos! maja.. was ook hartstikke zenuwachtig..en heb er veelste lang op gezeten
STOMME IK!!! 148 punten echt beschamend

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:53

en mijn proef ging heel god voor ons doen en was dan ook echt heel blij, en da was maar een klein beetje van mijn gezicht af te lezen, had verwacht dat ie met zijn kop in de lucht zou lopen en heel heet zou zijn, maar hij bewees dat ie het omgekeerde ook heel goed kon joepie, was heel te vreden en heb alleen celine maar gezien.

ik had 159 punten. hoop dat ie het zo een beetje volhoudt.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 10:10

Aaah Celine, jij moet mij gezien hebben. Jij keek me nog aan. Ik stond in de hoek van jou ring te kijken. Ik durfde alleen nix te zeggen
Maar Celine, wat stond d'r dan op je coupon bij geschreven? Ben verder helemaal niet nieuwsgierig *LOL*

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 15:19

allemaal dingen die klopte..
geen vloeiende overgangen.. kon ik me ook nog wel bedenken :S
uhhh uit de galop gevallen..geloof dat de midden draf te weinig was..
maja 't zijn ook maar enkele passen toch? of je die nou op 't begin, midden of eind van de diagonaal neerlegt.. de gene die mij voor las had verwacht dat ik eigenlijk nog wel een winstpunt zou hebben..
maar ik wist 't zelf al van nie.. ik zei als ik nouw nog een winstpunt heb heeft die jury egt z'n ogen in z'n kont zitten..
hij was zelf niet eens rond en niet aan 't been dus er zat gewoon weinig van achter naar voren in.. helaas.. de volgende keer beter Lachen

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:38

ach jah kunnen we weer oefenen he Tong uitsteken

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 17:42

daarom!!
mafkees hij draaft half weg in een passage :S

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 00:22

hihi ik zag et ja. Ik zou alleen dan zo hard mogelijk wegdraven en niet em weer terug pakken naar de stap. Want zo uhm denkt hij dat die hulp die jij gaf, helemaal niet bedoeld was voor de draf. Daarna de overgang wel weer herhalen.
En met hals strekken mag je je handen wat meer laten zakken. Maar ik denk dat hij dat normaal beter doet, omdat hij nu niet helemaal nageeflijk was, zoals je zelf al zei.

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 17:04

jaaa.. daar heb je gelijk in.. maar ik moet hem bij zo'n slechte overgang wel terug pakken en gelijk op nieuw doen..want hij weet dat 't fout is..maar dat doet ie op m'n handen en we zijn er mee bezig Lachen

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:18

Maar bij het losrijden liep hij wel goed.
In ieder geval, wat mijn ogen hebben gezien?
Wel een leuk paard heb je celine...
wat voor punt had jij voor je houding en zit?

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:30

ja je zit wel kei mooi ja. Kan ik niet zeggen Maar inderdaad herhalen omdat het fout is, maar ik zou eerst gas erop gooien, 2-3 passen en dan terug. Maar goed, ik zeg niet te veel meer. Want ik zit me nu al druk te maken over Liessel concours Verward Ik weet nu al dat het nix wordt

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 09:38

hahahaha moet je niet doen dan gaat 't helemaal fout.. dat deed ik namelijk ook.. voor me zit en houding had ik idd een 7 Haha! een van de weinig zevens Tong uitsteken maja.. waar ik bij de midden draf wel blij mee was dat ie goed van achteruit vertrok.. enne we zijn goed aan 't oefenen dusss Tong uitsteken
vonnie startje in liessel B fnie?

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:14

uhmm L2 Verward Maar ik kan beter weer in de B beginnen. Ik ben er nu 3 jaar uit geweest, en vorig jaar was dat omdat hij kreupel was geweest en daarna niet meer te rijden was. Nu gaat het alweer goed, maar ik voel me echt geen L2 ruiter meer. Ik heb m'n winstpunten iets teveel toegeschoven gekregen. Ik heb alle klasse's volgereden, dus dan moet je wel he Lachen

17 B wedstrijden --> 14 winstpunten
14 L wedstrijden --> 9 winstpunten
5 L1 wedstrijden --> 6 winstpunten (= 15)
13 L2 wedstrijden --> 2 winstpunten

Om maar even aan te geven hoe bagger het toen ging in het L2. Toen ging het echt bergafwaarts en nu zijn we die berg weer aan het beklimmen Haha! Komt allemaal wel weer goed *LOL*

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 14:50

hahaha.. je kan niets meer doen als je best..Lachen