Hoe werkt het allemaal?

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pinacolada

Hoe werkt het allemaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 18:51

Hoi,

Ik heb hier verschillende berichten gepost over wedstrijden enzo en ik ga nu de knoop doorhakken.

Ik heb alleen niet echt een idee hoe het allemaal werkt, kan iemand me dat uitleggen?

Waar moet je een startkaart aanvragen?? Via degene die het op de manege regelt of via de knhs? En hoe geef je je op voor wedstr?

Hoe werkt het op een wedstrijd zelf? En hoelang voor de tijd moet je je opgeven?

Nou ja, ik weet dus helemaal niks... Frusty

De groetjes

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 19:36

hmm ten eerste moet je als je wedstrijd wilt gaan rijden lid worden van bijvoorbeeld een ponyclub.
die regelen eigenlijk alles voor je,ofja bij mij wel Haha!
ze vroegen we er op wedstrijd wou en zo,en erna kwamen ze me pony meten.
en nou ben ik aan het wachten op de startkaart Lachen
oja,wij kregen een blaadje en stonden allemaal wedstrijd op van het buitenseizoen en moest ik aanstrepen welke ik wou rijden,heb ik thuis dus even op geschreven waneer ik wedstrijd heb.
allemaal niet zo moeielijk.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:41

lid worden van een vereniging
elke vereniging is weer een beetje anders en doet alles een beetje anders
dus zie het daar mee te regelen
en VRAAG heel veel aan die vereniging, denk niet dat het wel komt, of dat ze het wel zullen vertellen
want je moet er echt zelf achteraan gaan

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:22

Een startkaart en het lidmaat schap van de KNHS aanvragen, moet zoals als gezegt is, via je ponyclub.
Ook moet je zorgen dat je paard gechipt is, en dat je een paspoort krijgt ( duurde bij mij ongeveer 2 a 3 maanden, maar dat was nog in de 'drukke' tijd, weet niet hoe het nu is )
Een startkaart aanvragen duurt via onze ponyclub zo'n twee weken, weet niet hoe dat bij andere clubs zit, maar heb er ook wel eens een maand of 3 op zitten wachten...
Ook moet je paard gemeten worden, is niet zo heel veel werk en je hoeft nergens op de wachten na het meten. Bij jou in de buurt is vast wel een ponymeter.
Ook moeten de vaccinaties goed op orde zijn ( moet natuurlijk altijd, maar bij wedstrijden word je erop gecontroleerd )
Meestal krijg je van je vereniging een lijstje met wedstrijden bij jou in de buurt erop.
Maar bij het lidmaatschap van de KNHS krijg je automatisch de paard & sport waar ook ( bijna ) alle wedstrijden door het hele land in staan.

Nou, dat was het wel zo ongeveer, zoals je ziet komt er best wel veel bij kijken, Ikzou dus zeker zo'n 3 maanden voor je eerste wedstrijd beginnen met alles te regelen, want soms kan het best wel lang duren.
Gelukkig regelen bijna alle pony clubs vanalles voor je, dus dat komt wel goed!

Alvast veel succes op je eerste wedstrijd!

(L)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie