Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joki schreef:Ik zag vandaag in de nieuwste paardensport dat voor de dressuur het regelement gewijzigd wordt, waardoor onder ander het plastron niet meer verplicht is mits je een dressuurblouse draagt. Wat vinden jullie hier nou van?
Zelf had ik al wat moeite met het toestaan van alle kleuren jasjes op concours. En dan nu hoef je ook al geen plastron meer te dragen. Noem me ouderwets en elitair maar ik vind het zelf toch wel afdoen aan de netheid van het dressuuruniform.
En wat gaan jullie doen, met of zonder plastron starten?
magic_lover schreef:echt? hmm heb er nog niks over gehoord/gelezen.
Maar nee hoor, ik houd gewoon mijn plastronnetje om, net als mijn blauwe jasje....
ik blijf ook gewoon lekker 'oudewets' vindt ik toch nog altijd het allermooiste
vond het idd ook wel jammer dat alles was toegestaan bij de dressuur, al zie ik soms wel hele stoere bruine/grijze jasjes voorbij komenmaar toch houd ik het bij blauw
Citaat:Als je een presentatie hebt op het werk is het vaak ook verplicht om een pak te dragen, het liefst nog met een sjaaltje om de hals....
Janine1990 schreef:Maar oomsel, een blouse gaat vaak bol staan door de wind. En er zijn niet veel ruiters met een aansluitende blouse, wat ik dus ook niet zou doen...
Dus ik vraag me af wat meer ruis veroorzaakt...
Joki schreef:...want vind maar eens een niet doorschijnende dressuurblouse in offwhite
Fitzroy schreef:Joki, zoals ik al aangaf: ik ga starten met een plastronspeld op een boordje. Dat werd vroegah heel vaak gedaan en doet niets af aan je presentatie. Sterker nog,juryleden zien het verschil niet eens.
Maar je bent wel af van strikken van dat onding.