Na pech toch goed gereden!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Toess

Na pech toch goed gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 16:13

Donderdag wedstrijd in Steenwijk gehad. Het begon al lekker..
's Ochtends verslapen, dus alles snel snel snel. Was nog bij Sil enBluezarka, was de laatste dag dus ook een afscheid... Scheve mond
Toen ik Ewald zou pakken en ik zag dat hij een hele mooie fleece deken met hals op had kreeg ik het toch wel even moeilijk. Super gaaf afscheidkado! Maarja Ewald moest ook nog op de kar, al mijn spullen inladen. Ewald stond er gelukkig binnen 5 minuten op, dus konden we gauw weg.

Toen begon het, ik was vergeten een routebeschrijving uit te printen, dus we wisten niet waar het was, ik wist alleen dat het in Steenwijk was. Uiteindelijk bij een manege gevraagd en kwart over 10 waren we op het terrein in de bloedhitte! 10 over 10 had ik moeten rijden, maar kon gelukkig een paar plaatsen opschuiven.
1e proef ging redelijk, de galop ging super voor onze doen. Jury vond dat ik een brave pony had maar dat de proef iets te braaf was en ik reed veel op het verkeerde been licht. Ik had net geen winstpunt. Wel jammer maar had vrij goed gevoel en het was snikheet.

2e proef kon ik meteen rijden, hem iets meer voorwaarts gereden en vooral goed gelet op het lichtrijden. Had een beter gevoel over deze proef, de galop was wel wat minder, maar kon mooie middendraf laten zien en halthouden ging beter.

Na een tijdje te hebben gewacht in de schaduw kwam mijn vader aan met de coupons. Hij zei: ja 148 en 146 punten, jammer dan...
Maar aan mijn moeder gezicht zag ik dat dat neit waar was Tong uitsteken Maargoed zo'n moeder die dr blijdschap neit voor zich kan houden Knipoog

In de 1e proef had ik 159 (grote telfout, hun kwamen op 153 uit en het secretariaat op 159), 2e proef 158. Dus 2 winstpunten, waar ik heel blij mee ben.
Heb nu 3 winstpunten in 4 wedstrijden Lachen

Hopelijk gaat de volgende ook zo goed!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:06

Goed hoo,r gefeliciteerd met je winstpunten! Lachen Ga zo door zou ik zeggen.

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:13

Gefeliciteerd, met je winstpunten. Goed gedaan zeg.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 20:37

Thanks! Haha!
En dan te bedenken dat ie woensdag zo k|ote liep in de les

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 16:44

heej gefeliciteerd!
(toch lekker he, om het zelf te doen!)

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 21:37

Haha ja! Ik heb dr nu veel meer vertrouwen in en we gaan fijn verder. Je moet echt gauw eens langs komen!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie