handschoenen op wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:20

Over 'geen wit sjabrak': als je met een crème- of champagnekleurige rijbroek rijdt, vind ik een wit sjabrak daar niet mooi bij staan. Ik zou dan eerder kiezen voor crème of lichtgeel. En eigenlijk horen daar ook handschoenen in dezelfde kleur bij.

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:33

Ik had het ook niet over die combinatie die Lautje heeft Tong uitsteken , dat vind ik weer prachtig. Dan zie je dat mensen de moeite hebben gedaan om het allemaal netjes op elkaar af te stemmen.
Ik heb het dan meer over andere kleuren schabrakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:35

Het is dat Kawa nog vrij donker is, maar anders zou ik toch zeker met een donkerblauw dekje starten.

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:38

En zelfs op een schimmel vind ik een donker schabrak onverzorgd. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:39

Maar met een witte is zelfs een net gewassen paard geel Lachen

Maar het is maar goed dat we allemaal wat anders mooi vinden.
Ik kwijl helemaal weg als ik Kawa met zijn donkerblauwe fluwelen dekje zie.
Erg he, bij je eigen paard Haha!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:44

runningkawa schreef:
Ik kwijl helemaal weg als ik Kawa met zijn donkerblauwe fluwelen dekje zie.
Erg he, bij je eigen paard Haha!


Nee joh, dat is een super goed teken. Ik doe tegenwoordig ook niets anders dan Kwijl bij mijn eigen paard.

Gisteren tijdens de training maar liefst 76 foto's genomen, dus dan weet je wel hoe gek ik ben Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:47

Zien!!!!! Lachen

En ja, na al die jaren ben ik nog net zo verliefd op mijn paardje dan toen ik hem de 1e keer zag.
Ook al is hij zo veranderd

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:53

Ehm... Fitzroy... begin alvst maar met uploaden hoor! Haha!

Ik reed mijn laatste proefje ook met mijn normale "doordeweekse" bruine dekje. Helaas had (heb) ik nog geen dressuurdekje gekocht voor mijn nieuwe zadel. Het VZ dekje wat ik had past echt niet meer.

Dus, heb ik met bruin dekje gestart, ik voelde me wel een beetje slordig. Maar toen ik de punten vergeleek met andere meiden met WEL een wit dekje, bleken die toch echt hetzelfde te hebben. Misschien een jury die dit niet zo erg vond Verward
(ik zorg iig wel snel dat ik weer een wit dekje heb, want ik vond het zelf toch geen kijk)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:27

Ik heb een tijdje terug met mn zwarte, dikke fleece handschoenen gereden. Clown Nouja, januari was dat. Ik was ze vergeten om te wisselen voordat ik de proef in ging, met m'n witte! Oeps. Schijnheilig
Maar geen commentaar op gehad hoor!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:31

Goh, ik was er ook van overtuigd dat je witte moest hebben, ik heb dan ook witte Haha!.

Voor dagelijks gebruik heb ik zwarte, maar ik blijf mooi witte handschoenen dragen op wedstrijd. Wel zo netjes Lachen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:55

Fitzroy schreef:
Ik had het ook niet over die combinatie die Lautje heeft Tong uitsteken , dat vind ik weer prachtig. Dan zie je dat mensen de moeite hebben gedaan om het allemaal netjes op elkaar af te stemmen.


Vind je het ook nog mooi als ik zeg dat ze nog steeds met (room)witte handschoenen start omdat ze nog steeds geen passende (qua kleur en model) handschoenen heeft gevonden? *LOL*