Balen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Balen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 11:05

Heyzzz

Gisteren had ik wedstrijd, jah op zaterdag terwijl het vraagprogramma zondag stond. Dat was al balen omdat ik ook moest werken en de tweede proef heb ik dus afgezegd, anders zou ik om 9.50 en 13.40 moeten.
Kom ik op het terein, (als eerste!) blijkt dat er voor mij al 2 uitvallen, moet dus als startnummer 2 ipv 4. Snel schroeven ingedraait en erop, liep meteen heel erg lekker los, toen ik alles gereden had, lange teugel en stappen. Net voor mijn proef teugels weer opgepakt en nog even puntjes op de i gezet, ging echt lekker. Toen moest ik de ring in, en het leek nergens meer op!! Uitzwaaien met kont, in galop tijdens middendraf, verkeerde galop waardoor mijn volte 10 m. ook mislukte, enz. Had tijdens mijn proef zoiets van, direct stop ik ermee, maar toch uitgereden.
Meteen naar de trailer gestapt, snel afgezadelt en toen wilde ze de trailer niet op! heeft ze nmog nooit voor gestopt, maar nu zag ze water, dus trailer ergens anders gezet en toen ging het wel.
Omdat ik zelf moest gaan werken heeft mijn nichtje de uitslag opgeschreven, was 5de (van de 7 Huilen ) met 153 punten, dus nog best wel hoog. Hoogste was 165 en laagste 148, meestal wordt er veel en veel lager gepunt dus waarom nu net gisteren? Als haike gewoon gelopen had, was die winstpunt er waarschijnlijk wel geweest. En het was de eerste selectie, en ik mis er sowiezo een omdat ik dan in rome ben.
Ik baal er nog steeds van dat het zo slecht ging, en dat er juist dan hoog gejureerd werd!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:05

Jeetje echt minder van dat proefje. Maar was ze dan ineens gewoon helemaal tegen de hulpen of zo?? Wel vaag omdat het met inrijden toch wel goed ging toch?

=x= hester

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 08:40

Ja, is echt balen. Het overkomt mij ook regelmatig. Met losrijden gaat alles super, paard lekker los door het lijf en ontspannen en zodra ik de ring in moet is alles weg. Misschien toch de druk van "en nu moet het gebeuren". Ach, ik blijf maar oefenen!

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 17:46

ja...Ik heb het ook wel is, maar soms oowk juist andersom het ligt ermaar net aan..Knipoog