1e thuis wedstrijd

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dynamiek

1e thuis wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 19:24

Eindelijk heeft dynamiek weer eens een wedstrijd gelopen (ondanks de kippenpest, aangezien wij in comp. A zitten mocht de officiele wedstrijd gewoon doorgaan mits zonder toeschouwers en paarden van buitenaf aanwezig waren), deze wedstrijd was voor het eerst bij ons op stal.
Wat ons trouwens wel goed beviel, normaal gesproken nemen wij per keer maar 1 paard mee op wedstrijd, die van mijn vriendin of dynamiek van mij. Nu kon sharon die dynamiek op wedstrijden rijdt 2 paarden starten. Gho wat is dat heerlijk niet met de trailer op pad en langer op bed blijven liggen Slapen Helaas gelde dit niet voor mij, ik heb de hele nacht liggen woelen, zal van de spanning zijn, daar kan ik zo slecht tegen

De L2 proeven liep dynamiek goed, 1 keer sprong ze verkeerd aan in galop, maar sharon pakte haar snel weer terug en sprong weer netjes aan Met als resultaat dat dynamiek 2x 1ste is geworden met 2 winstpunten. Mijn vriendin reed haar eigen paard Phoenix (v. gribaldi) ook naar 1 eerste plek in de L1.
Het mooie is we hebben volgende week zondag een opendag op stal daar komt de grand prix ruiter Mirjam Misschner een clinic geven. De beste 3 combinaties van vandaag zouden op de opendag een half uurtje les krijgen van deze grand prix ruiter. In de loop van de week krijgen wij te horen of wij hierbij zitten

Het jammere vindt ik eigenlijk toch wel dat we zaterdag eigenlijk voor de kampioenschappen voor het nrps te ermelo moest lopen om haar titel te verdedigen, helaas is dit door de kippenpest niet doorgegaan, en het nrps ziet geen kans om deze mooie sportdag te verzetten naar een andere tijdstip Hier baal ik zo van, nu moeten we weer een jaar wachten Misselijk

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 09:39

Sharon zal er met Dynamiek wel bij zitten hoor! Ikke was trouwens 2x 2e moet er nog steeds om lachen

...Dreaming with my eye's wide open...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie