1e keer B

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zazoutje

1e keer B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 19:50

vandaag was er een onderlinge wedstrijd... ik me ingeschreven op Zazou!!! eerst ff losgereden.. wat niet erg lekker ging.. maar ik blij doorrijden... Haha! na 20 minuten de bak uit.. in de kraal even verder rijden..

en toen was ik aan de beurt.. ik had echt het idee dat het helemaal fout ging!! de voltes waren een beetje..euhm.. Misvormd Schijnheilig en bij de middendraf lette ze niet op mijn been dus dat bleef gewoon arbeidsdraf..

toch was ik best wel tevreden over mijn proef (tenminste ik had erger verwacht Haha! )

toen kwam de prijsuitreiking.. we reden met 9 mensen in de B en een paar reden 2 proefjes.. dus ongeveer met zijn 14e...
toen de 5e plaats kwam was ik nog niet aan de beurt dus dat werd spannend..

wat blijkt dus.. IK WORD 1E!!!!!!!!!!!! Haha! met 168 punten!! nou dat had ik dus echt niet gedacht!! ik ben dus helemaal blij en mijn dag kan niet meer stuk!!! Pling

maar... Renee (zazou's Baasie) moest ook nog rijden.. L1.. met het losrijden begon ze al.. RENNEN!!! dus Renee verwachte er dus ook niks van.. nou en ze had gelijk... in de proef bleef ze irritant en luisterde ze niet naar het been.. 2e proef ging ze er een paar keer vandoor Scheve mond hmm.. en het wijken was al helemaaaaaal niks!!
nou en inderdaad... 152 en 143 punten.. maarrjaa dat maakt natuurlijk niet uit want je kan niet altijd winst hebben.. ik ben blij dat ik wel winst had Haha!

ik heb helaas geen foto's!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 09:30

He gefeliciteerd... je doet het zelfs beter dan het baasje Knipoog

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 10:40

Zwelgje schreef:
He gefeliciteerd... je doet het zelfs beter dan het baasje Knipoog

hihi.. nou maar t baasje rijd ook L Schijnheilig

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:02

Dit is echt super goed als je nagaat dat Zazou eerst echt ontzettend irritant ponytje was, je kon er niet eens een volte mee rijden.
Maar nu is ze echt ontzettend vooruit gegaan.

En de L tja dat wijken gaat ong niet echt super he Schijnheilig Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie