In een kletsnat Lemele geweest..

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gerrie

In een kletsnat Lemele geweest..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 20:31

Om meer ervaring te krijgen om door een Z-proef te rijden,na zondag nu weer op concours.Een uur rijden hiervandaan.
Het weer was daar echt zo slecht dat ik even een moment had van start ik hier nog wel?Het zag zwart van de blubber met hier en daar nog een grassprietje en veel parapluies.
Maar goed toch opgezadeld en als nr 15 en nr 23 gereden in banen, zeker de tweede proef die echt kapot gereden waren.
Mijn merrie begon vlak voor de tweede proef naar alles te hinniken ten teken dat ze er genoeg van had.
De hele proef maar op de tweede hoefslag gereden en afgegroet met het idee snel naar de trailer en een warme deken en eten voor miijn merrie en ikke uit die natte jas.
Dan nog door de blubber naar de tent waar mijn vriendin me tegemoet kwam met de verrassing dat we tweede en derde stonden!!Ik kon het niet geloven maar het was echt zo.De eerste proef 182 punten de tweede waar we als laatste startten 186 punten.
Tsjonge ik ben nog steeds verbaasd.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:40

Mooie prestatie hoor!! Gefeliciteerd!!!
Ik heb vandaag in Wierden gestart, daar was het ook al zo lekker nat... als ik morgen niet ziek ben (en nog heel veel meer mensen die ook een paar uur in de regen hebben gestaan..) maar ja ik heb het er voor over hoor!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 21:22

Dankjewel Chantal Haha!
enne zowel mijn paard als ik zijn niet ziek gelukkig!Dat zou wel zonde zijn nu we as zaterdag in Dwingeloo weer gaan starten.Dit keer hopenlijk onder droge omstandigheden.Mijn laarzen zijn nog maar net weer droog maar nog niet toonbaar...

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

kippie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:29

He, gefeliciteerd! wij zijn ook in lemele geweest! Midden in de regen 's middags! Misschien heb ik je nog wel zien rijden!Heb een tijdje bij het Z staan kijken..groetjes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie