vraagje over de B proef (jury misschien?)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 18:15

misschien had het jurybril de leesbril op en kon het van die afstand niet goed zijn.
Jaaaaaaaa hier hoort op gelet te worden

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 18:35

Maar laat ik wel even duidelijk zijn dat we het hier over een klein deel van de juryleden praat. En niemand is onfeilbaar, ook ik zal fouten maken. Maar als je als jurylid eerlijk en onbevooroordeeld blijft kan je weinig gebeuren.
Even een voorbeeld
een aantal weken geleden wil een jury met alle geweld ruilen met mij van ring ivm met familieomstandigheden.
En ik zeg met mijn goeie hoofd natuurlijk ja
RIJDT EEN VAN MIJN EIGEN PAARDEN MET MIJN EIGEN LEERLING IN DE RING (mag niet!!!!!!!!!!!!)
oeps ,oeps foutje
En helaas voor iedereen die er aan de kant er wat over te zeggen had ze werd nog laatste ook.
En verdiend want het paard liep ook niet. De volgende dag deed hij het eventjes dunnetjes over en werd toen wel eerste.
Bij een ander jurylid.
Dus zo zie je maar iedereen maakt wel eens een VOUTJE

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 23:30

Zo heb ik ook een tegenovergestelde;
Ik reed in 97 een keer in rosmalen mee,met een purioso merrie.
Die is al vrij fors maar toen ook nog eens ruim drachtig.
Ik reed toen in de L en had besloten om mijn zweep eens langs de kant te laten.De proef ging heel netjes en ik was zeer tevreden,voor mijn merries doen.Toch zag ik andere ruiters die ook goed reden dus ik had zoiets van nouja,misschien 5de ofzo.Normaal gesproken zat ik altijd bij de eerste drie maar omdat mijn merrie zo dik was en er zoveel goede proeven werden gereden had ik die gedachten.Komt de jury later de kantine in en begint te vertellen dat hij mijn merrie kende en het zo'n mooi paard vond.Dat hij het goed van mij vond dat ik met zo'n hoog drachtig paard nog meedeed en dat ik zo netjes reed.De eigenaar zei nog nou sas je hebt gewonnen hoor.En ja hoor ik had ruimschoots gewonnen.Dat alleen maar omdat de jury weg was van mijn paard.Die soort jury's wil vaker Tong uitsteken

Soms is het inderdaad zo dat een jury kijkt naar of het paard hen aanstaat en dat is vervelend,maar de meerderheid van de keren dat ik heb gestart had ik gewoon een goede jury en kreeg ik ook de punten die bij mijn proef hoorde.