2 Winstpunten en 1x eerste!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

2 Winstpunten en 1x eerste!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 18:34

Vandaag was er bij ons op de Vereniging een dressuurwedstrijd. Ik deed daar ook aan mee met Odin. Ik start in de B, had tot voor vandaag 5 winstpunten.
Ik had Odin erg netjes kunnen invlechten, zelfs zijn voorpluk was gelukt! Het was even wennen zo'n kaal hoofd, maar het stond wel erg netjes.

De eerste proef ging erg netjes, ik had alleen 1x verzet maar bleef gewoon rustig en reed daarna door alsof er niets gebeurd was. Daarna liep hij ook gewoon zonder morren weer door gelukkig! Haha!
De tweede proef was bij mij eigenlijk het kaarsje al een beetje uit, en werd het geheel een beetje onrustig. Daarbij schrok Odin ook nog van een hek van de buitenbak dat dichtgeknald werd (kwam ws door de wind) en had ik weer een keer (nu iets meer) verzet.

Bij de prijsuitreiking bleek dat ik de eerste proef op de eerste plaats was geƫindigd, met 161 punten! Ik had voor het eerst sinds ik hem gestart heb een 7 voor mijn middendraf! Hier was ik dus heel erg blij mee. *LOL*

Mijn tweede proef had ik geen prijs, maar had wel een winstpunt, met 156 punten. Doordat ik vond dat hij minder ging de tweede keer had ik dit niet zo verwacht, maar de jury vond dat hij buiten het protest toch wel goed genoeg liep blijkbaar.

Zometeen ga ik de video gauw kijken, want manlief Eric heeft gelukkig alles weer gefilmd!

Ben nu aan het nadenken of ik de grote stap zal gaan wagen en een keer een buitenwedstrijd ga rijden...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:02

he gefeliciteerd!!!!!!! lekker joh! bij welke vereniging rijd jij btw?!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 19:26

Bedankt hoor! Ik rijd bij De Alphense Ruiters, in Alphen a/d Rijn.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:32

Gefeliciteerd!!!
En als ik dit zo hoor kan je best een keer een buitenwedstrijd rijden, gaat toch goed, en je moet toch bij het begin beginnen!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 19:49

Ja, ik moet er gewoon eens doorheen, ben namelijk soms nogal nerveus. Dat is uiteindelijk ook de reden geweest dat ik mijn vorige paarden heb moeten wegdoen. Zij voelden haarfijn mijn spanning en maakten er dan allebei een zootje van! Schiet niet op en niet echt goed voor je zelfvertrouwen helaas...
Maar Odin laat me niet in de steek, dus dat is een heel ander verhaal gelukkig. Sinds ik hem heb vind ik wedstrijden rijden zelfs LEUK!

Ga er nog eens een nachtje over slapen en beslis gewoon later. Alle begin is moeilijk, ook bij buitenwedstrijden natuurlijk.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:51

Gefeliciteerd Suzanne, met je wp en prijs.
Ik heb vandaag in jouw woonplaats gejureerd, vandaar dat ik gisteren vroeg waar je paard stond Knipoog

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:01

Gefeliciteerd!
Fjjorden kennen het wel!! Tong uitsteken:P

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 20:03

Fitzroy schreef:
Gefeliciteerd Suzanne, met je wp en prijs.
Ik heb vandaag in jouw woonplaats gejureerd, vandaar dat ik gisteren vroeg waar je paard stond Knipoog


Bedankt! Heb je bij ons op de Alphense Ruiters gejureerd? Was ik dan toch zo zenuwachtig dat ik je niet herkend heb van je foto's uit het profiel? Oeps dan... Verward

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 20:04

luna_cockie schreef:
Gefeliciteerd!
Fjjorden kennen het wel!! Tong uitsteken:P


Verward Ik heb toch echt een KWPN-er hoor! Als het een Fjord was, was hij wel heel erg groot en mislukt geweest!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:10

Odin"]
[quote="luna_cockie schreef:
Gefeliciteerd!
Fjjorden kennen het wel!! Tong uitsteken:P


Verward Ik heb toch echt een KWPN-er hoor! Als het een Fjord was, was hij wel heel erg groot en mislukt geweest!
[/quote]

sorry,verkeerde topic!
en je heb dezelfde naam... *ik ben egt dom*

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 20:18

maakt niet uit hoor, vergissen is menselijk toch?!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:35

Odin"]
[quote="Fitzroy schreef:
Gefeliciteerd Suzanne, met je wp en prijs.
Ik heb vandaag in jouw woonplaats gejureerd, vandaar dat ik gisteren vroeg waar je paard stond Knipoog


Bedankt! Heb je bij ons op de Alphense Ruiters gejureerd? Was ik dan toch zo zenuwachtig dat ik je niet herkend heb van je foto's uit het profiel? Oeps dan... Verward
[/quote]

Nee, in jouw woonplaats, niet die van je paard Haha!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 22:00

Sorry Fitzroy, ben helaas een beetje blond geloof ik!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:04

Gefeliciteerd!

Scheelde het, met ingevlochten voorpluk? Schijnheilig Haha!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 07:56

Bedankt Naz!
Ik had voor verzorging een 7, maar ik vond het zelf wel erg netjes staan en het leek wel alsof ik daardoor gewoon net wat zelfverzekerder de ring in kwam! Zit echt "tussen de oren" dus, bij zowel mij als het paard (bij hem echt letterlijk dus!)