tot en met welke datum opgeven voor wedstrijden???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

tot en met welke datum opgeven voor wedstrijden???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 19:28

zie titel Haha!
tot en met welke datum hebben jullie al opgegeven??? ik nu t/m juni. is dat ver genoeg? ik wil in de zomer gewoon door starten. ik weet alleen niet in welke klasse enzo ik dan start. tuurlijk kan ik dat veranderen, maar misschien dat als ik Z moet, ik even wacht. dus t/m welke datum zitten de wedstrijden al vrij vol?


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 20:44

ik heb me al ingeschreven t/m juni, juli ga ik snel doen... Maar juni is voor nu ver genoeg vooruit hoor! Ik geef vooral mijn SGW's vroeg op en de andere wedstrijden meestal 2 mnd van te voren..

gomir

Berichten: 25512
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:35

Ik moet mei, juni en juli nog gaan doen. Ambt-Delden heb ik via email gedaan, maar moet ik morgen nog even een coupon heen sturen en startgeld overmaken.
Verder wil ik 14 mei en 1 en 14 juni nog springen, maar dat moet ik nog even regelen Knipoog Ik heb een dressuurstop ingelast en met springen kun je er toch meestal nog wel bij. Heb me net woensdag opgegeven voor 27 april...*LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 10:25

Ik heb nu t/m augustus opgegeven. Voorheen gaf ik me op als zo'n wedstrijd in de Paard en Sport verscheen, vaak was er dan nog plaats.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 15:29

Ik tot half juli

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:10

Bij sommige verenigingen kan je pas heel laat opgeven. ik kan me bijvoorbeeld 21 april pas opgeven voor 25 mei. Voor de rest moet je wel snel anders beland je op de wachtlijst......net zoals ik!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 19:21

oke, bedankt iedereen!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:01

ik tot septembet heb er niet zoveel als vorgi jaar opgegeven vorig jaar heb ik ieder weekend nu heb ik er in totaal 10 van april tot met september, misschien schrijf ik me nog wel meer in in de loop van de tijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers