slordig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

slordig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 13:14

Ik weet niet zo heel goed waar ik dit topic moet plaatsen, maar goed.

Ik rij sinds eenhalf jaartje wedstrijden ( nog gewoon B ) en als ik dan thuis rij, leest mijn instructrice de proef weleens voor om de moeilijke stukken door te nemen etc. Als ze dan aan het lezen is, wil ik de proef perfect rijden, waardoor ik alleen maar slordig word. ik ga heel veel bewegen met mijn handen en benen, om het maar goed te doen. Ik weet zelf niet waarom ik dit doe, ik doe het gewoon! Ook op wedstrijden, iedreen kijkt, de jury, je voorlezer, mensen aan de kant etc. heel vaak word ik dan ook heel slordig en dat kost me veel punten ( dat heb ik eens als commentaar gekregen van een jury )

Als ik een proef uit mijn hoofd heb geleerd, en die thuis een keertje door rij, gaat hij gewoon perfect ( misschien kleine foutjes ) maar zodra er iemand bij is, wil het weer niet. Als ik gewoon aan het rijden ben ( geen proef dus ) heb ik nergens last van, ook al staan er 20 mensen aan de kant te kijken.

Ik heb zelf niet echt het gevoel dat ik zenuwachtig word.
De oefeningen uit de proef zijn veel 'makkelijker' dan wat ik normaal rij in de training, dus dat kan het niet zijn.

maar wat dan wel? Lips are sealed

iemand tips? ( evt. ook voor de zenuwen, mocht het daar toch aan liggen )

(L)


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:16


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 14:44