Laatste wedstrijd winterkampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
selony

Berichten: 46
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Nieuwe-Niedorp

Laatste wedstrijd winterkampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 10:11

hehe hier even een verslagje........ Haha! het was de laatste wedstrijd van de winterkamioenschappen,een reeks van 5 wedstrijden

al lekker vroeg opstaan, 7 uur wakker,9 uur op de manege zijn.
Ik moest om 14.24 dressuur starten op jordan.eerst gepoetst en zen staart ingevlochten. manen ook geprobeerd alleen mislukt, waren eigenlijk net iets te dun en te glad.dus dat maar los laten hangen. rond half 10 had ik bianca, mede verzorg van co wel verwacht maar die kwam pas rond kwart over 10.......ben toen maar wat op stal rond gaan helpen, opzadelen, hoefen krabben, voorlezen enz enz...... toen kwam ik andere bianca(blieb01) tegen by het paardje waar zij op moest rijden, ze ging op nieuw vlechten, en ik mocht als elastiek zakje vasthouder wel helpen Knipoog tot het een uur of 11 was moest ik weer voorlezen, toen ik daarmee klaar was was het vlechtwerk al weer af.het rijden liep 50 minuten uit dus ik had nog even lekker de tijd ...Dacht ik. toen rond een uur of 2 ging ik maar eens vragen of ik al kon inrijden, toen moest ik juist weer opschieten omdat het ingelopen was. met inrijden ging alles perfect toch evengoed nog zat tijd. met het proefje zelf (b11) ging het wat minder, hy was bang in iedere hoek en sprong opzij. by de prijsuitreiking bleek ik tog 6e te zijn met 172 punten, maar 1 5je voor de rest 6en 7en en 8en. er stond maar by 1 onderdeel rommelig by dat 5je dus.ik was over de totale 5 wedstrijden ook 6e met dressuur, was een keer 3e 10e 6e en 7e geworden. toen ging ik maar weer naar stal toe na even in de kantine wat te hebben gegeten en te drinken. nog even geholpen en voorgelezen totdat ik weer naar de kantine kon gaan voor de prijsuitreiking van de eigen'paarden, tog even kijken hoeveelste bianca op co was geworden. ze was 2e geworden, en van het totaal van de 5 wedstrijden ook.
toen ging ik helpen met parcours bouwen, ik moest tenslotte ook meespringen met jordan by de paarden.na het parcours bouwen begonnen de ponys dat was tog al rond zon half 6 a 6 uur. toen ben ik gaan inspringen, ging wel goed.hy was alleen nogal jolig leek wel rodeo. toen ik de ring in ging had jordan niet egt een hoog tempo, de bel ging en ik mocht beginnen. na hindernis 2 was jordan weer ff springerig.voor de rest ging het goed, ik kon hindernis 10 alleen nergens vinden maar later tog weer wel. ik had alles foutloos gereden, op naar de barage . we reden met zen 6en in de barage. ik moest als 3e. de barage ging vry langzaam voor mijn gevoel met jordan, maar wel de kortste wendingen had niet het gevoel alsof ik erge kans maakte. ik heb toen afgezadeld en lopen te rekenen over de uitslagen, werd er niet veel wijs uit. toen begon de prijs uitreiking, eerst de ponys toen wij, 1 tot en met 4 werden opgenoemd, 4e was patrick op olily die is normaal vrij snel dus ik d8 al ow dan ben ik dus 5e. totdat we by de 1e prijs kwamen, ze had het over niet zon tempo maar korte wendingen, en ik dacht al ohw suzanne op enny...maar nee hoor, jordan en ik waren 1e. toen maar blijven zenuwen over het totaal uitslag, de 1e reacte van my dat ik 1e was was oow wat erg. toen kwamen we by de winterkamioenspringen paarden 2002/2003 uitslag. ze had het over 1tje die na de 4e wedstrijd 10 punten had(ik dus) 7 punten en iemand met 6 punten, er telde maar 3 wedstrijden mee, mogt er 2 skrabben, ik kwam dus totaal uit op 5 punten, 2 keer 2e en 1 keer 1e. en jaah hoor, ik was winterkampioenwhiehie kreeg een mooie grote beker :p:p en moest op de foto blegh.
achteraf vond ik het tog wel erg leuk, ik had het egt niet verwacht.
voor de bekenden van en rond manege waarland, dit was de totale uitslag van de springen paarden.

1e= monique met jordan
2e= lorena met petoeska
3e= marije met lilian

owja blieb01 was trouwens geloof ik 5e van die dag, en 2e van het totaal Haha! met garant Haha! Haha!

hier nog even een fotowtjus van mijn bekertjes!!


Afbeelding
deze was van het totale kampioenschap met rozet

Afbeelding
en zonder rozet

Afbeelding
en dese alleen van die dag zonder rozet

Afbeelding
en met Tong uitsteken

nouw dat was men verslag(je :p) beetje erg lang maar dat geeft niet doeiiiii mo

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:19

Vet goed! Mo! Beter kan niet!!!!!!!!

selony

Berichten: 46
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Nieuwe-Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 12:21

hehew*bloows*