Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Da's waar. Ik zou bij een paard dat vanuit het niets dood neervalt kunnen bedenken dat dat 'verdacht' is - gezonde paarden horen niet dood neer te vallen, zelfs als het gebeurt is het wel een goede reden voor onderzoek, maar bij duidelijke en ondubbelzinnige situaties zoals blikseminslag of een ongeluk... wat mij betreft niet.
Kaisa schreef:juffienaat schreef:Ik vind ook dat ze dat niet mogen verplichten (ik neem aan dat het nu niet is?) Ik zou het echt raar vinden....
Deze regel is op 1 april jl. ingegaan
Shadow0 schreef:Da's waar. Ik zou bij een paard dat vanuit het niets dood neervalt kunnen bedenken dat dat 'verdacht' is - gezonde paarden horen niet dood neer te vallen, zelfs als het gebeurt is het wel een goede reden voor onderzoek, maar bij duidelijke en ondubbelzinnige situaties zoals blikseminslag of een ongeluk... wat mij betreft niet.
Daarom: ik ben zeker niet voor een absolute regel als deze.
Maar ik kan uitzonderingen bedenken en dus vind ik de 'tegen'-optie te sterk.
liefling schreef:en wat hierboven staat dat gezonde paarden niet zomaar dood neervallen.
Ben ik niet geheel mee eens. bedoel een paard kan ook een hart aanval krijgen net zoals een mens.
Naskapower schreef:Kaisa schreef:[quote="juffienaat"
Ik vind ook dat ze dat niet mogen verplichten (ik neem aan dat het nu niet is?) Ik zou het echt raar vinden....
[/quote
Deze regel is op 1 april jl. ingegaan
En dat krijgen we dan op 26 mei te horen