Rot KHNS (kampioenschappen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Rot KHNS (kampioenschappen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 20:46

Argh, wat heb ik nu een hekel aan de KHNS zeg!

Een tijdje terug hebben wij een viertal samengesteld en zijn we viertal gaan rijden met wedstrijden. Ik zit dus in het viertal. We begonnen met de kringkampioenschappen en zaten altijd bij de 1e 3. De laatste kampioenschap wonnen wij en wij zouden kringkampioen zijn. Bij de huldiging werd echter een andere club (die 2e hoorde te staan, zeiden ze zelf al bij de prijsuitreiking tegen ons "Jullie zijn nu kringkampioen en wij reserve") gehuldigt als kringkampioen! Wij snapte er dus niets van en toen is iemand van onze PC naar het secretariaat gegaan. Ze gaven toe dat ze fout zaten, wij waren wel kringkampioen. Wij kregen dus toch de medailles en beker enz enz.
Een week later zijn we op wedstrijd en worden we gebelt dat wij tóch geen kringkampioen zijn maar reserve. Nou oké, we mochten toch onze medailles houden. En er werden 2 viertallen afgevaardigt dus mochten door naar de brabantse kampioenschappen.
Vorige week nog op de site van de KHNS gekeken en daar stond gewoon dat we doormochten.
Nu zat ik vanmiddag met Vonneke op MSN en zei zij dat ze ons niet op de startlijsten had zien staan.
Dus ik weer op naar de site van de KHNS. Wij staan dus niet op de startlijst, en er staat nu ineens dat er in kring Eindhoven maar 1 afgevaardigt is bij de viertallen, terwijl bij alle andere kringen 3 of 4 viertallen doormogen!
Ik had er zo ontzettend veel zin in....
Rot KHNS ook weer.. Slecht geregeld hoor! Boos! Echt ontzettend fijn, 2 dagen van te voren kom je erachter dat je níet doormag! Boos! Huilen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:57

Jeetje, dat is echt enorm balen zeg! Boos!
Wat een rotstreek Misselijk En wat raar dat er bij jullie maar 1 viertal door mag en bij de rest wel 3 of meer Verward lekker geregeld daar Scheve mond !

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:04

Wat kl*te!! De KNHS levert de laatste tijd wel heel veel rotstreken. Ik hoop voor je dat er nog wat te regelen valt dat jullie wel mee mogen!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:31

hmm vaag, Bij mij op de kampioenschap was er ook een beetje vage boel over het door mogen naar de volgende dag ( kampioenschap bestond uit 2 dagen)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 23:19

Ik rijd ook 4 en 8tal maar wij hoeven niet eens selecties te rijden, je moet alleen al 1 wedstrijd hebben gestart, er doen er sowieso erg weinig mee hier!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 08:59

Heeft iemand misschien een email adres van de KHNS? Op de site als ik op "contact" druk, doet die pagina het niet.
Dan stuur ik even een mailtje hoe het nu precies zit.

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 09:07

Bij ons mochten we ook zo starten omdat er toch haastgeen viertallen zijn.. We zijn eigenlijk op elke wedstrijd eerste geworden behalve op de grote concoursen (CH Schoorl & de Friese Kampioenschappen). We waren namelijk net tweede.. En er mag maar eentje door. Jammer.. We hadden 2 jury's. Van de ene jury stonden de eerste en wij bovenaan(gelijke punten, nl 164). Bij de tweede hadden wij ineens 6 punten minder (wij 152 en die eerste waren 158). Nah ja, we waren echt super tevreden met ons eigen proefje.. Ging zoooooooo goed!! OK dan! *LOL* En t was ook best warm dus.. Maar wel jammer dat onze afsluiting van het viertal seizoen zo ging Scheve mond .

Dat van wel of niet hebben ze bij mij individueel geflikt. Was namelijk 5e in de L2 en toen werd er ineens omgeroepen dat 4 & 5 ook naar de Hippiade werden afgevaardigt. YEY Haha! Cool, wauw denk je dan.. Kwartier later: "HERSTEL, nr. 4 & 5 mogen niet" Yes.. Verdrietig

Groetjes hester
PS Leuk he, als je ergens boos over kan praten Knipoog

brigitje

Berichten: 215
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 09:11

das wel banketstaaf inderdaad
ik vind dat ze ook zo sloom zijn daar

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 14:05

Als ik het goed begrijp dan is er eerst een fout gemaakt met wie kringkampioen was, en daarna is het aantal viertallen dat afgevaardigd zou worden naar beneden bijgesteld.
Aan dat laatste kun je waarschijnlijk weinig doen (zal wel vooraf vastgesteld zijn), maar je zou natuurlijk wel kunnen proberen om een correctie te krijgen op het kringkampioen-dilemma.
Als jullie onterecht tweede zijn geworden dan zouden ze dat toch moeten corrigeren en jullie alsnog afvaardigen.
Mijn advies: probeer uit te zoeken hoe de berekeningen zijn gedaan, en probeer hier een correctie op te krijgen indien het fout is toegepast !

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:01

Ctal schreef:
Ik rijd ook 4 en 8tal maar wij hoeven niet eens selecties te rijden, je moet alleen al 1 wedstrijd hebben gestart, er doen er sowieso erg weinig mee hier!


zo gaat het bij ons op de club ook met het 8tal...

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:46

alweer zoiets doms van hun.

Ik was door iemand NIET ACTIEF gemeld
Dus ik had mooie winstpunten gereden telden ze niet mee

Echt een bende daar hoor!!


hier het email adres: KeijzerM@knhs.nl

succes OK dan!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 16:48

jah das inderdaad balen, dan heb je erop verheugd en dan mag je niet. Ons viertal mocht ook door naar de brabantse kampioenschappen (morgen)!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:51

xxLisaxx"]
[quote="Ctal schreef:
Ik rijd ook 4 en 8tal maar wij hoeven niet eens selecties te rijden, je moet alleen al 1 wedstrijd hebben gestart, er doen er sowieso erg weinig mee hier!


zo gaat het bij ons op de club ook met het 8tal...
[/quote]

Zelfde provincie Haha! najah voor KNHS iig, gelderland/flevoland.
En volgens mij zelfs de zelfde kring, iig wel selectie in zeewolde.