Dressuur starten welke cap?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 19:47

Fitzroy schreef:

Uiteraard rijd ik met hoedje, dit doe ik al vanaf de M1. Vind ik persoonlijk altijd nog het mooiste voor de dressuur.


Mooi misschien wel, maar absoluut onveilig natuurlijk! Ik heb ook een mooi hoedje, maar die heb ik na mijn laatste NKB-kampioenschap Z2 in de kast gelegd en er niet meer uitgehaald... vind ik toch ook echt bij de Z en hoger horen...maar das een andere discussie Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:18

en een die hier al vaak gevoerd is Knipoog en waar we het toch niet over eens worden.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:22

Thuis rijd ik met mijn Pikeur GPA, maar wedstrijden (B en L) rijdt ik met zo'n capje van een paar tientjes (in guldens nog).
Met het elastiekje aan de binnenkant.

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:35

Ik rijd eigenlijk altijd met een cap! zo'n lelijke grote veiligheidscap! Ik moet wel, want ik moet elke dag een stuk over de weg voordat ik bij de bak ben. Ook op wedstrijd heb ik dat lelijke ding op. Simpelweg omdat ik er zelf toch aan gewend ben en geen andere cap heb!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:43

[quote=]"marieketencate maar die heb ik na mijn laatste NKB-kampioenschap Z2 in de kast gelegd en er niet meer uitgehaald... vind ik toch ook echt bij de Z en hoger horen...maar das een andere discussie Knipoog[/quote]


huh,, val je zachter na het M dan???? Lips are sealed Haha! Haha!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 01:12

gijsenkim schreef:
huh,, val je zachter na het M dan???? Lips are sealed Haha! Haha!


Nee, maar dan heb het hoogste van de basis bereikt dus dan kun je met gerust hard doodvallen Haha! (tenzij je FEI ambities hebt Knipoog )

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 09:26

hmmm, ik rijd met een pikeurcap (zo'n springding -->vind ik dan, weet je wel)... Die zitten superfijn. Heb ik zelfs in de Z mee gereden maar ook met een hoedje hoor Knipoog

ieris

Berichten: 1778
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 11:18

Ik rijd met een ouderwetse cap met een elestiekje onder de kin.
Maar het word hoog tijd dat ik een nieuwere versie aan ga schaffen!
Ik vind een hoedje ook heel erg mooi staan bij dressuur!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 13:41

gijsenkim schreef:
[quote=]"marieketencate maar die heb ik na mijn laatste NKB-kampioenschap Z2 in de kast gelegd en er niet meer uitgehaald... vind ik toch ook echt bij de Z en hoger horen...maar das een andere discussie Knipoog



huh,, val je zachter na het M dan???? Lips are sealed Haha! Haha!
[/quote]

Nee, maar dan hoop ik dat mijn paard zo netjes is afgericht dat ik erop blijf zitten Tong uitsteken