Quentin ff aan het staken, toch 2e in M2 :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Quentin ff aan het staken, toch 2e in M2 :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 18:55

jaaaaa!eindelijk in de prijzen in de M2!ben nu 6 of 7 gestart, een keer onderaan, paar keer in t midden en een keer een wp, laatste 2 keer net geen prijs en net geen wp, 154 punten, nu dan 2e plaats!

hij ging alleen ff flink steigeren bij het rondje om de ring heen rijden, dus toen ie uiteindelijk naar voren ging was het een heeeeel snel rondje om de ring heen!

maar de proef ging voor mijn idee niet slecht, behalve de galop, toen werd ie heel sterk.

Ik was nog aan het uitstappen toen mn clubgenootjes eraan kwamen, ik was als laatste gestart, en de uitslag was er dus al, en ze hadden mn startcoupon, dus ik kijk, hmm 150 punten(vorige keren steeds 154 en toen ging t voor mijn gevoel ook wat beter dus was het wel met punten eens) en ineens geven ze me een rode rozet en een envelop met €25,- erin! ik was gewoon 2e!!

en nog een oud stalgenootje van 2 jaar terug had me zien rijden en die vond Q er zo goed uit zien en de vorige eigenaar(tevens zn fokker) was er ook, die was helemaal blij dat ik 2e was! en degen die hem altijd had gereden startte vandaag voor de 1e keer in de Z1 nadat ze vorige week in Ermelo 3e was geworden in de M2 op de kampioenschappen, dus heb nog ff bij haar gekeken en toen zijn we naar huis gegaan, en staat Q lekker met zn 2 vriendinnen in de wei!

maar ben echt blij dat het zo goed gaat met hem&mij!
helaas gaat morgen mn verstandkies eruit en kan ik ff paar daagjes niet rijden, maar ja ff rust is niet zo heel slecht voor hem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:39

gefeliciteerd! Heel leuk voor jullie! Op naar de Z!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 00:27

Lekker hoor!
Gefeliciteerd Party!! Het komt wel helemaal goed met jullie Knipoog