knhs: ongereglementeerde start en bokt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

knhs: ongereglementeerde start en bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 07:51

Enige weken geleden kreeg ik een brief van de knhs dat ik ongereglementeerd zou zijn gestart in de Z1, volgens hun gegevens had ik 4 winstpunten in de M2 terwijl ik er 6 had. Ik ben als een gek op zoek gegaan naar de startcoupons van de betreffende 3 wedstrijden maar die kon ik niet vinden . Ik bedacht dat waarschijnlijk de eerste keer dat ik M2 gestart ben de punten niet in de M2 maar in de M1 zijn bijgeschreven aangezien dat een overplaatsing was en ik in eerste instantie had opgegeven voor de M1. Waarschijnlijk is het wedstrijdsecretariaat toen vergeten de M1 op de startcoupon te wijzigen.

Ik bedacht me dat ik na afloop van die eerste wedstrijd een verslagje op bokt had geschreven , in dit verslag stond dat ik had laten overplaatsen naar de M2 en dat ik 2 winstpunten had behaald. Dit topic heb ik uitgeprint en als 'bewijs' verzonden naar de KNHS. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze daarmee genoegen zouden nemen maar gisteren viel het kaartje in de bus dat ik geregistreerd sta als Z1 + 0 *LOL* . Zo zie je maar weer waar een verslagje op bokt al niet goed voor is. Na al die slechte berichten over de KNHS is dit toch wel weer een pluspuntje vind ik.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 08:29

Hahahahaha, is zo'n verslag schrijven toch ergens goed voor!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 11:59

Is al dat bokken nog ergens goed voor. Ik denk dat ze het goedkeurden, 0mdat (ik neem aan tenminste dat dat berichtje van een tijd geleden was)de datum erop staat. En je wee zolang niet van te voren dat je later problemen daarmee krijgt. Ik hoop dat je het snapt.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 12:23

Ja dat is idd een mazzel geweest, nu zit je straks niet met die regel dat je nog 5 in de m2 moet rijden.
Een vriendin van mij mocht naar het m2 maar had daar nog geen wedstrijden in gereden omdat het paard een peesblessure had gekregen en ze het heel erg druk had met school.
Maar ze was al eerder Z geweest met een ander paard, nu heeft de KNHS haar officieel in de m2 geplaatst.
Dat vind ik ook goed goed.
Nou maar succes in het Z1!!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 13:28

Bij mij waren ze dus ook 2 winstpunten vergeten te melden op hun site, ik ben ook gaan bellen en toen is ze opnieuw gaan tellen. Ze vertelde me dat ik gelijk had en dat het verandert zou gaan worden, ik was ook al bang dat ik op zoek zou moeten gaan naar mijn coupons Haha!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:10

Wat een geweldig verhaal, Astrid!
Ik vind het idd voor de KNHS pleiten dat ze genoegen nemen met een verslagje op een internetsite.
Je hebt ze voor de rest toch niet teveel op Bokt gewezen want ze komen er niet altijd even positief af Schijnheilig

Nou, iedereen weet wat hem/haar te doen staat: verslagen van winstpunten altijd op Bokt zetten *LOL*

(of gewoon je coupons netjes in een multomap bewaren Knipoog )

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:33

Echt super! Vind het eigenlijk wel heel leuk dat ze een stukje op een Internetsite gewoon geloven. Echt goed!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 21:53

Ik bewaar mijn coupons altijd *LOL*
Heb laatst nog gebeld, want ze hadden drie punten van het springen(L) bij de dressuur(B) gezet...Bloos En aangezien ik net L1 gestart was vond ik het weinig nut hebben om ineens B+8 te zijn in plaats van B+5
Heb dus maar even gebeld en nu staat alles weer netjes Party!!

Trouwens super dat ze genoegen namen met je verslagje

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 00:31

Wow, dat is nog eens geluk bij een ongeluk !
Super !

Willen jullie straks even reageren op mijn nieuwe topic "voor het eerst Z2 gestart en meteen 2 winstpunten !!!" Knipoog Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 00:47

had ik ook. ik start L1 en ik kreeg een brief ik was M2 +wp...zou wel mooi zijn geweest maarehm..die vlieger gaat niet op...tis overigens weer mooi geregeld..lang leven het bewaren van startcouppons:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 02:33

Oscar schreef:
Wow, dat is nog eens geluk bij een ongeluk !
Super !

Willen jullie straks even reageren op mijn nieuwe topic "voor het eerst Z2 gestart en meteen 2 winstpunten !!!" Knipoog Haha!


Ja tuurlijk, dat topic van volgende week toch Haha!?

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 13:36

Strakke actie Astridh!!! Cool
Ik zou nooit op het idee gekomen zijn. Wel slecht dat de KNHS op dit soort dingen ingaat, je kan wel van alles plaatsen, maar gelukkig heeft het in jouw geval goed uitgepaket, en kan je straks lekker Z1 gaan starten. Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:52

Daarom bewaar ik dus mijn coupons wel!
Heb je iig bewijs dat je je puntjes behaald hebt Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:50

Lovely"]
[quote="Oscar schreef:
Wow, dat is nog eens geluk bij een ongeluk !
Super !

Willen jullie straks even reageren op mijn nieuwe topic "voor het eerst Z2 gestart en meteen 2 winstpunten !!!" Knipoog Haha!


Ja tuurlijk, dat topic van volgende week toch Haha!?
[/quote]

Precies, dat topic bedoel ik

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 23:02

Wat leuk dat ze daar genoegen mee namen!! Is bokt toch nog ergens goed voor Knipoog
Ik bewaar wel altijd mijn coupons, en ik kijk altijd even op de KNHS site hoe me puntenaantal ervoor staat Haha!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 23:09

Ik ben inderdaad doordat ik mijn klasse gewijzigd had van B naar L1 ook een ount misgelopen. Op mijn protocol was de B wel in een L1 veranderd, op de coupn waren ze dat vergeten. Omdat 5 of 6 punten in de L1 toen niet uitmaakten heb ik het nooit gewijzigd. Maar toen ze nu begonnen met pas overgaan met 10 punten moest ik toch even slikken. Gelukkig ben ik nu L2 gestart en is dat dus voor elkaar.
In principe bewaar ik ook al mijn coupon, ik kan ruim ze alleen niet altijd direct op waardoor ze wel eens gaan zwerven.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 11:33

Dat is inderdaad netjes van de KNHS! Waar bokt al niet goed voor is joh...