vanavond oefenjumping

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

vanavond oefenjumping

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 12:35

hey
vanavond is er nog een keer oefenjumping op de manege, en ik ga voor de eerste keer meedoen. Ik heb wel al 3 keer gewoon jumping gereden, maja Knipoog
omdat ik nog niet gestart was in de wedstrijden van de manege, mag ik in de laagste klasse: 60cm hahaha Haha! Ik heb wel al wedstrijd gsprongen in parcours 1m - 1m10, maar shhhhht Knipoog Haha!
Het is eigenlijk een oefening om hem rustig te houden in een parcours, want Gigi gaat steeds rennen enzo Scheve mond
Weet er iemand hoe een oefenjumping eigenlijk gaat? Je mag toch met gewone rijkleding rijden, he? Ik dacht dat alleen een cap verplicht was, klopt dat?
xxx

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 10:53

ik weet alleen dat je met oefencross in je eigen outfit mag rijden maar ik zou het niet weten.
veel succes iniedergeval.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 14:59

thanks
het was gewoon net als een gewone training Knipoog
Er waren maar weinig inschrijvingen (waarschijnlijk omdat het dit weekend finale is...) en dan mocht ik 2 keer Haha!
Eerst was ik er al een keer afgevallen bij het inspringen Boos! Ik reed naar de oxer, gigi stopt en springt dan vanuit stilstand
Maar het parcours was wel redelijk. Ik weet wel dat we dus nog een tijdje moeten oefenen Haha!
xxx