Nog nooit z'n slecht parcour gereden???!!!!!!???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Nog nooit z'n slecht parcour gereden???!!!!!!???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 20:06

Afgelopen zondag had ik weer een springwedstrijd Haha!

Het losrijden ging goed Haha!
Geen weigeringen geen balkjes echt zoals het hoort te gaan!!!

Kom ik de springbak in en wat denk je Verward
Gaan de eerste 4 hindernissen super en dan Frusty Verdrietig
Gaat mijn pony weigeren dat overkomt mij echt bijna nooit!!
Maarjah dat is ook niet het ergste één weigerin, alleen bleef het niet bij één weigering het werden er zelfs 3 en werd ik voor de eerste keer uitgebeld Verdrietig Huilen

Heb ik dat ook weer eens meegemaakt (maar liever aankomende zondag niet!!! Eén keer is wel genoeg!!!)

Gelukkig ging niet alles fout!!!! Haha! , want we deden net als vorige wedstrijd weer een spel!!! Ik weet even niet meer hoe heet heet maar ik zou proberen uit te legen hoe het ongeveer werkt:

Als je de bak in komt moet je zoals gewoonlijk groeten bij de jury je naam zeggen je pony's naam en de vereniging waarbij je start.
Daarna moesten we eerst zo netjes mogelijk gaan stappen(daar kreeg je punten voor!!) Daarna moest je een stuk draven ( kreeg je ook punten voor) Daarna moest je op je netst een parcour rijden ( niet een zelf bedachte, maar die was al klaar gezet !! ) en we moesten tussen 6 en 7 draven en dan een inuitje in draf nemen en dan het parcour weer verder in galop afrijden!!

Eigenlijk was het net zoals in de B op netheid!! Alleen ietsjes anders Haha!
Ik hoorde dat dit ook op officieéle wedstrijden gebeurd! Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt Verdrietig

Ik was trouwens 3e in het eerste parcour( waar ik uitgebeld was ), maar er deden er maar 3 in de L mee dus jah dan is het makkelijk 3e te worden ahahhaha

En met het spel was ik 2e van ongeveer 40 peops!! (ook op L hoogte )
DUS CARLOS JE KAN WEL SPRINGEN!!!!!

Wie heeft er wel eens een wedstrijd gereden waarbij na afloop ook z'n spel werd verreden??????

Springen = m'n lust en m'n leven!!!


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 09:00

dat heet een rijstijlrubriek, die werden 10 jaar geleden wel vaker georganiseerd. Erg leuk en een goede controle of je het rijtechnisch voor elkaar hebt.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 16:38

jep rijstijl... heb ik ook een keer gehad op de Nederlandse... vond het ook altijd wel leuk om te doen... alleen mijn pony was zo heet dat stappen niet zo goed ging dat was wel jammer... we hebben er jaren aan gewerkt en toen het eindelijk goed ging werd ik 18 en de pony wedstrijden waren over...!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:10

ja ik heb oiok wel is zo gereden, das idd op stijl!!!!
denk dat ik het 2x heb gehad! maar dat was al met mijn vorige pony! dus als zeker 4 jaar geleden!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 16:24

jah ik vind het wel leuk aankomende zondag hebben we weer wedstrijd en dan gaan we weer een ander spel erbij doen dus ik verheug me er nu al op wat het zou zijn!!!

Springen = m'n lust en m'n leven!!!

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 18:03

Het kan beter nu fout gaan dan na 1 april, want dan word je met 2 weigeringen al uitgebled!!! Veel succes zondag

Don't dream your life, live your dreams!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 18:18

lijkt me wel grappig zo`n spel

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers