Eerste keer M1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Eerste keer M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 19:07

Gisteren heb ik voor het eerst M1 gestart, nadat ik vorige week mij 5e en 6e winstpunt in de L2 gehaald had. Ik had afgelopen week tentamens gehad en dus niet echt supervoorbereid, dus ik ging er heen zonder verwachtingen, alhoewel hij donderdag en vrijdag wel heel lekker gelopen had.
Het was super lekker weer, dus ik was buiten al even lekker begonnen met loswerken. Toen mochten we een klein kwartiertje binnenlosrijden, waarna we weer naar buiten gingen om dan een voor een te starten.
Met losrijden reageerde Duvel best goed op mijn hulpen, en vol goede moed ging ik mijn eerste proef in. Er zaten wat kleine foutjes in, met name naar het einde van mijn proef kreeg ik het zelf erg warm (het was binnen net een sauna) en verslapte mijn concentratie, maar al met al was ik super tevreden Lachen .
Daarna even lekker lange teugel stappen en ongeveer een kwartier voor we weer aan de beurt waren heb ik hem weer opgepakt.
Even weer attent gemaakt, wat overgangen gereden en toen kon ik mijn tweede proef in. Die ging net wat lekkerder dan mijn eerste proef, alleen al tijdens mijn rechtergalop schoot er kramp in mijn linkerkuitspier. En toen moest ik de linkergalop nog. Met veel pijn heb ik wel doorgereden, geprobeerd te blijven glimlachen, maar zodra ik bij de A was en dus aan het einde van mijn proefgilde ik het haast uit van de pijn. Gauw de bak uit, van Duvel af en strekken maar. Gelukkig was het toen snel over.
Ik was de op een na laatste ruiter van de M1, dus ik hoefde gelukkig niet al te lang op de prijsuitreiking te wachten. Ik zat (zoals ik wel verwacht had) niet bij de prijzen, maar toen ik mijn protocollen ging ophalen, zag ik tot mijn grote verbazing, dat ik voor mijn tweede proef 158 punten had gekregen! Haha! Mijn eerste proef werd beloond met 150 punten. Al met al kon mijn dag dus niet meer stuk, ik had lekker gereden en nog winst ook!
De jury was niet echt superstreng geweest, maar toch had ik voor dingen die niet goed gingen ook een paar keer een 4 en een aantal 5-en, maar ik had in mijn tweede proef ook een 8 en in beide proeven vrij veel 7-s.
Nu weer lekker verder oefenen op onze zwakke punten en op naar de volgende wedstrijd!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:48

Wel knap dat je doorreed ondanks die enorme kramp!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:39

en maar goed ook! nu was het een winstpunt en anders waren het 2 verliespunten geworden! goed gedaan hoor! gefeliciteerd!