Waar wedstrijd rijden in Zuid-Holland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Waar wedstrijd rijden in Zuid-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 19:54

Hallo mensen!!!
Ik wil dus in de zomer misschien een keer een uitwedstrijdje gaan rijden....maarja 1 probleempje heb ik....WAAR???
Waar starten jullie? Het moet dus wel in Zuid-Holland zijn.
Er moeten natuurlijk wel een paar voorwaarden hebben...zoals een goede inrijbak en goeie ring om in te rijden...etc.
Weet jij wat? reageer dan please hieronder!
THNX!
xxx Ilona

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:27

Kwestie van de P&S erop na slaan lijkt me.
Kievitstrofee is altijd wel leuk starten. 3 dagen achter elkaar in Wassenaar. Bodem is afhankelijk van de weersomstandigheden.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:09

Bij de Zuidhollandsche rij en jacht vereniging is het altijd heel fijn starten! Maar het ligt er natuurlijk altijd aan wat jij en je paard fijn vinden. OPen of juist gesloten terrein etc. Zoals al geschreven sla de paard en sport er eens op na (deze krijg je automatisch wanneer je een startkaart aanvraagd) en ga zelf eerst eens wat terreinen af!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48416
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 23:23

bij ons op stal ('t Einde in Schiedam) kan je heel goed starten... binnenbak en buitenbak van 20x60, in de ene wordt gestart, in de ander kan je inrijden...

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 09:15

Bij ons kan je ook KNHS wedstrijden rijden. Kijk maar hier voor de datums: Activiteiten Agende

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 11:29

Op mijn oude stal kon je ook altijd goed starten. Kijk maar op www.rvravensheuvel.nl
Fijne bak, leuke jury's en goede organisatie. Zeker de buitenbak (all-weather tuft) is prettig. In de winter is het aangenaam op Simonshaven te starten vanwege z'n twee (grote) binnenbakken. De buitenbak vind ik daar minder. Verder staan er voor Voorne-Putten van de zomer een stel leuke, goed georganiseerde zomerconcoursen gepland:

Party!! Zaterdag 14 juni & zondag 15 juni 2003: springen en dressuur (over waarschijnlijk 5 ringen) op gras: Rijvereniging Noblesse, Simonshaven.
Party!! Zaterdag 21 juni, dressuur op gras (over waarschijnlijk 5 ringen) & zondag 22 juni, springen op gras. Beide bij Rijvereniging 't Colinsland, Tinte.
Party!! Zaterdag 5 juli, dressuur in bak (waarschijnlijk 2 ringen) afgezet met bloemen en witte hekken, tribune enzo & zondag 6 juli springen in bak. Beide bij Rijvereninging 't Groene Dak, Rockanje.
Party!! Datum mij nog niet bekend, dressuur, springen en mennen op gras op het Geuzenpark aan het Brielse Meer, alles over vele ringen. Georganiseerd door Rijvereniging De Voornse Ruiters en Rijvereniging De Overmaesse.

Voor adressen en info:
* Noblesse: www.hcsimonshaven.nl
* 't Groene Dak: www.rv-groenedak.nl
* Voornse: www.devoornseruiters.nl

Marije_jiplover

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:09

Aanvulling op Vendell: RV 't Colinsland: www.rvhetcolinsland.nl
Verder vind ik de gewone wedstrijden die op manege Het Groene Dak in Rockanje gehouden worden (van rpc Rockanje en rv Het Groene Dak) ook altijd fijn om te rijden.
In de winter is Maasdijk ook een fijne locatie, die hebben een 20X60 wedstrijdbak en een losrijbak van 20X40. Hun buitenfaciliteiten ken ik niet, ben daar alleen nog in de winter geweest.