SGW trainingen

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Als er bij jou in de buurt zulke trainingen waren.. Doe jij dan mee?

Absoluut!! Te gek!!
10 (100%)
Nee, niks voor mij!
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 10

hesterv

SGW trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 08:57

Hey!

In Friesland zijn dus meestal elk jaar SGW trainingen door heel Friesland heen.. Maar nou vroeg ik me af of die ook nog in andere delen van het land waren?? Wij hebben hier dan 1 heel actieve SGW amazone die dit vaak organiseert en dan krijgen we iets van 5 lessen op verschillende plaatsen.. Erg leuk en echt een aanrader. Vooral als je moeite hebt met 'gewoon' springen kan je er erg veel van leren!!

Is Friesland de enige die zulke lessen heeft??

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:50

moet je ff bekijken op sgw-eventing.nl staan ook crosstrainingen op!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 12:16

Neej niet alleen in Friesland. In het hele land geven ze die SGW trainingen. Ook in het midden van Nederland (Flevoland en Utrecht dus) geven ze ook deze traingen in Ermelo en Lunteren. Ik wil me er heel graag voor opgeven (moet je doen voor 31 maart) maar ik ben bang dta het dan allemaal zo druk word.. Dus ik moet er nog eventjes over na denken. Maar leuk Hester dat je gaat, lijkt me echt leuk!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 15:32

Die trainingen lijken me wel leuk(ik rijd ook SGW) en regio west heeft wel trainingen. Die zijn alleen door het hele land en op het terrein vlakbij hoofddorp(ben de naam even kwijt) en Alice is alles me te ver weg...Verdrietig Nijmegen, Lunteren en Minderthout zijn nogal een stukje rijden vanuit Den Helder...Verdrietig
Zijn die trainingen in Friesland trouwens ook open voor niet-Friezen Verward Dat zou nog wel een idee zijn Ik zit namelijk met 40 minuten op de dijk *LOL*

Nu ga ik op kamp in Ermelo en dan trainen we ook een keer bij Alice. Verder ga ik zelf elk seizoen iig 1 keer bij Alice lessen en rijd ik af en toe een trainingsrondje door Dijkgatsbos Haha!

En ik denk dat die trainingen voor mij ook erg druk zijn. Regio west heeft er iets van 10 of 12. En tussendoor rijd ik ook nog wedstrijden en doe een poging om dokter te worden...Ik heb mijn E-rijbewijs ook nog niet(ben net 18) en mijn ouders moeten er dus ook elke keer voor opdraaien.
Misschien volgend jaar ofzo Verward Al zou friesland wel een optie zijn Party!!
(waar trainen jullie Verward Franeker en Nijeberkoop wsl, maar waar kun je verder nog terecht Verward )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 18:57

Iedereen is volgensmij welkom bij die trainingen!!
Anders moet je even langs [img]www.tuskenwaadenklif.nl[/img] en dan rechtsboven bij SGW trainingen.

Wij gaan oa trainen in Roden, Kubaard, Gaasterland (NIEUW!!!) en ehhmmmm Nijeberkoop denk ik niet.. Maar dat staat ook wel op de site. Je hebt meestal lessen voor beginners en gevorderden. De "gevorderden" gaan meestal wel een eindje verder weg (Alice, Lunteren en alles wat je al op noemde...

Groetjes Hester!!

VERKOCHT

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 16:16

Dan schiet het nog niet echt op...Ik ga mijn paard namelijk in het L starten dus wil toch wel bij de gevorderden rijden Knipoog En dan moet ik net zo ver als met de trainingen van regio west...Verdrietig
En bij Alice kom ik toch al minstens twee keer per jaar Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 18:05

Ze kijken ook wel naar wat je kan hoor.. Dan doe je gewoon wat moeilijkere sprongen dan de rest.. Mah ja, als je toch al 2x bij Alice komt...

=x= hester

VERKOCHT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie