Wedstrijden rijden en keuzes maken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Wedstrijden rijden en keuzes maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 13:33

De aanvraag voor de startkaart is op de bus. Nu heb ik al voldoende verhalen gehoord om te beseffen dat het nog wel enige tijd kan duren voordat die ook daadwerkelijk binnen is. Ik had stiekum besloten gewoon wat fijn te lessen, alle tijd te nemen en als de startkaart binnen was eens een keer rustig te kijken waar ik me kon inschrijven Dromen .

Eerstvolgende wedstrijd bij onze vereniging is half april. De dag daarvoor is er 's avonds een onderlinge wedstijd. De keuze was als volgt: of meedoen met de onderlinge wedstrijd (altijd leuke sfeer, erg gezellig, redelijke kans dat ik een rozet in de wacht sleep Cool ) of de dag erna buiten mededinging meedoen met de 'echte' wedstrijd (alvast wat wedstrijdervaring, onder 'echte' omstandigheden twee proefjes rijden en de startkaart is dan toch nog niet binnen).

Twijfel, twijfel. Scheve mond .
Nu zijn alle besluiten al voor me genomen Haha! . Op de dag van de onderlinge wedstrijd gaat een collega trouwen, dus ik ga naar de bruiloft. Verder kreeg ik een mailtje van het wedstrijdsecretariaat: ze hebben me doodleuk ingeschreven voor de 'echte' wedstrijd (buiten mededinging) Haha! . Mededeling erbij: als ik er wat achteraan belde was er zelfs kans dat mn startkaart al binnen zou zijn Bloos . Dan zou dit plots ook gelijk mn eerste officiele wedstrijd worden.

Hellup! Het gaat nu plots wel heeeeel hard (maar wel leuk *LOL* ).

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 14:23

Maar waarom doe je dan buiten mededinging mee? Als je startkaart binnen is kun je toch gewoon officieel starten?
In de B heb je toch niets te verliezen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 14:26

Klopt ja. Als mn startkaart binnen is dan doe ik gewoon officieel mee Haha!

(maar goed, eerst maar startkaart binnen hebben Tong uitsteken)

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 15:47

Zie het gewoon als een leerschool. Wat denk je te gaan halen aan punten? Ik ga er altijd van uit dat deze laag zitten, dan valt het altijd mee, en zadel je jezelf niet op met te hoge verwachtingen.
Hou het gezellig en probeer net te doen alsof het een onderlinge is...

Tsjakkaaaaaaaaaaa!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 15:55

Hey Apple, als Igor een keer voorleest wil ik wel net doen alsof ik je officieel zit te jureren? Is dat een idee?
Dan weet je een beetje wat je kunt verwachten en wat aandachtspuntjes zijn.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 16:05

Leuk idee! (maar bijna nog spannender dan een wedstrijd Tong uitsteken).

Ik heb laatst meegedaan met een onderlinge waarbij vrij streng gejureerd werd en toen kwam ik uit op 156 punten. Aandachtspunten waren toen: achterhand niet laten uitzwaaien, niet voorover zitten, middendraf meer tonen.