Eerste wedstrijd met mijn nieuwe pony gehad!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Eerste wedstrijd met mijn nieuwe pony gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 10:04

Gisteren heb ik voor het eerst concours gehad met mijn nieuwe pony (die ik nu ongeveer 2 maanden heb). In de M2. Vantevoren dacht ik, het zal wel niet zo goed gaan, want veel dingen kan hij nog niet. Maar goed, ik deed dus toch mee.
De eerste proef ging heel goed voor mijn gevoel. Hij viel één keer uit de galop en de schouderbinnenwaarts en travers gingen allebei niet goed. Maar dat had ik al verwacht want dat kan hij niet zo goed, doordat hij 1 1/2 jaar stil heeft gestaan voordat ik hem kreeg. Verder vond ik de proef heel goed gaan (zeker voor de eerste keer).
Toen Mazzel afgezadeld was, gingen we naar de kantine. Omdat het een dressuurwedstrijd op onze eigen vereniging was, gaf de mevrouw van het secretariaat de coupons aan mij en Inge en zei: Zoek je eigen er maar uit en leg de rest op tafel neer. Wij gingen dus meteen kijken naar onze punten en in vergelijking met de rest.
Ik had 163 punten en was *LOL* TWEEDE *LOL* !!!! Ik natuurlijk helemaal blij.

De tweede proef ging minder goed vond ik. Mazzel was moe, en ik deed ongeveer meer dan hij... Verward Maar toen ik er na de proef over nadacht, ging het eigenlijk helemaal niet zo slecht. De schouderbinnenwaarts en travers waren al veel beter gegaan. Uitgestrekte draf ging héél goed. Alleen vond ik de galop weer slechter, hij galoppeerde heel kort, maar het bleek dat dat meer zo voelde, dan dat het eruit zag. Ohja, en het achterwaarts was ook superscheef Tong uitsteken .
Dus weer met de prijsuitreiking even later... Bleek dat ik gewonnen had!!!!! Ik was EERSTE!!! Party!! Ik had 168 punten. Ik was echt helemaal overdonderd . Maar wel blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al met al, vond ik deze eerste keer met Mazzel (Mon Cheri) wel heel geslaagd *LOL* !


Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 10:37

wat gaaf joh! haha dat je dan denkt dat het niet goed was en dat je toch tweede en eerste bent geworden Lachen Gefeliciteerd Lachen

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 14:30

Jeetje wat goed zeg! Mijn complimenten.. Vooral als je hem nog niet zo lang hebt, in het begin is het toch allemaal een beetje wennen. Gefeliciteerd! Maar de punten tellen gewoon mee neem ik aan?

Irene2Jarig

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:32

hey Sjaan!! echt toppe prestatie man!!! ga zo door! Knipoog *LOL*

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 17:48

Super gaaf jo!! Vooral omdat je het niet verwacht had dan is het super leuk om te horen dat je 1e en 2e bent!!! Echt super

Springen = m'n lust en m'n leven!!!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:09

Goed joh, das kei leuk als je het helemaal niet verwacht... Leuke manier om te starten met een nieuwe pony! Nog veel suc6 in andere wedstrijden met hem!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:37

zo netjes zeg!!!!! btw ik doe altijddddd meer dan mijn pony haha
zit na 5 min al met een rode harses op tobias!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 12:23

Fabiënne1 schreef:
Jeetje wat goed zeg! Mijn complimenten.. Vooral als je hem nog niet zo lang hebt, in het begin is het toch allemaal een beetje wennen. Gefeliciteerd! Maar de punten tellen gewoon mee neem ik aan?


ja het was gewone wedstrijd voor punten. bedankt voor alle SUPER reacties allemaal!!!!!!! Party!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers