Eindelijk beginnen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Eindelijk beginnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 19:11

Hey,

Ik ga van de zomer beginnen met wedstijden rijden met mijn pony. Hij heeft dus nog helemaal geen wedstrijdervaring en ik vroeg me af hoe het bij jullie ging de allereerste keer. Ik denk dat het meer rondvliegen wordt over het terrein. En van het proefje zal wel niet veel terrechtkomen.

Ik ben heel erg benieuwd hoe het bij jullie de eerste keer ging.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow


Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:17

heeeeeej, ik ga v.d. zomer ook beginnen, of na de zomer, ligt eraan hoe het gaat... Met me verzorghaffie, als t goed gaat natuurlijk. Ik krijg binnenkort priveles op hem, maar het gaat nu al aardig. Ik denk trouwens dat ik precies dezelfde problemen ga krijgen als jij! Succes in ieder geval!

Obelix is gewoon stoer!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:16

nou bij mij dacht iedereen om me heen dat het best netjes zou gaan, want James liep al aan de teugel enzo. Toch heeft het 6 proeven ofzo geduurd voordat ik eindelijk een winstpunt had!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daarvoor ook één keer, maar ik vond dat niet terecht...
verder heeft het zo lang geduurd voordat het eindelijk een beetje goed ging. m'n omstanders hadden de moed al lang opgegeven, maar uiteindelijk is het toch gelukt!!!!!!!!!! *LOL*
maarja ik maak je niet bang ofzo.....VEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES!!!!!!!

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 11:26

Bedankt, ik hoop ook dat het gaat lukken. Maarja, eens moet de eerste keer zijn

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:45

de eerste x met m'n 1ste pony vloog ik maar wat rond, niks lukte, 133 pnt. hehe lekker veel en de 9de wedstrijd had ik pas m'n 1st wnstpnt.
maar ...
de 1ste x met de pony die ik nu heb ging super delux, 180 pnt en gedeelde 1ste. ik was echt super happy.

en jah van de zomer dan ga ik ook nog 2 vierjarige pony's starten, dat zal ook nog wel leuk worden, al zijn hebben ze wel al aangespannen enkele wedstrijden gelopen ( en gewonnen)

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

ieris

Berichten: 1758
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:26

Bij mij ging de eerste keer wel redelijk goed.
Ik was echt heel erg zenuwachtig,en ik dacht ook dat Jordy over het hele terrein zou gaan crossen!
Maar dat deed hij gelukkig niet,ik had wel wat kleine foutjes in de proef,maar het ging best netjes,ik had 150 en 153 punten.

Heel veel succes met je eerste wedstrijd,
Het lukt echt wel!

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliënberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 23:03

Ik heb wel eens onderlinge wedstijden met mijn haflinger gereden. En 2 jaar geleden heb ik ook aan een nationale wedstrijd meegedaan.
Op een of ander manier had hij geen zin. En was hij niet meer vooruit te branden. Knipoog
Het voelde net alsof de tank leeg was.
Nu heb ik al een hele tijd geen concours meer gereden maar in de rijbak gaat hij steeds beter!!! Pling

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 10:09

Bij mij gaat het in de bak ook heel goed, maar ik ben al een keer naar oefenspringen geweest. Dan heb je eigenlijk een soort wedstijd alleen dan zonder jury. Je kan dan gewoon oefenen, dus het is heel druk en allemaal vlaggen en van de omroepers. Toen ik daar voor het eerst kwam vloog ik ook de hele ring door.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 10:10

Owja bedankt! *LOL* Door jullie denk ik steeds meer dat het gaat lukken.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melzazu, sariba en 13 bezoekers