springwedstrijd mijn eerst L wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 15:23

ik hoorde dat het waarschijnlijk op de zelfde datum valt als de gelderse, maar ik weet niet wnr dat is. Ik hoop dat het niet zo is ,omdat ik ook mee ga doen aan de selectie!! En als ik dan door ben dan moet ik van de ene wedstrijd naar de andere, want ik wil de apeldoornse niet missen!!!

Springen = m'n lust en m'n leven!!!


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 16:38

oke hier wat foto's tijdens een show van onze club ophet havenfeest in het dorp
Afbeelding
couloir ofzo, dan kan je tussen de oxer doorrijden(zo breed is ie)
Afbeelding
zijn er toch echt 2, maar mij zie je alleen niet, omdat we super tegelijk gaan

tijdens opening van de 2e bak
Afbeelding
Afbeelding

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 17:06

Echt cool die foto's!!!!! Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt ergens mee!! Maar het lijkt me echt super gaaf. Zo ziet het er in ieder geval wel uit!!

Springen = m'n lust en m'n leven!!!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 17:17

Ik spring met 2 pony's in de D - B. Ik mag met eentje al naar de L, dus ik spring zondag nog ff B en mn volgende wedstrijd ga ik lekker naar de L.
Ik heb inderdaad ook heel veel zin in het buitenseizoen. Mn pony's dan ook wat feller! Dat springt fijner. *LOL*

*geen onderschrift*

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 17:28

jah dat is bij mijn pony ook het geval !!! Succes op de wedstrijden misschien kom ik je nog een keer tegen!!

Springen = m'n lust en m'n leven!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 17:52

springen jullie nu ook allemaal bijd e pony's?!
misschien ga ik dit jaar weer naar INDOOR MEPPEL, vond ik wel leuk vorig jaar!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 17:31

Ik spring bij de D pony's en op onze ponyclub hebben we haast geen E pony's die wedstrijden starten eigenlijk.

Springen = m'n lust en m'n leven!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 18:45

jumpertje schreef:
Ik spring bij de D pony's en op onze ponyclub hebben we haast geen E pony's die wedstrijden starten eigenlijk.


wow is het zo erg?!? Tong uitsteken hier wordt het steeds meer, op de provincionale hadden we zeker 8 E's terwijl dat jaar ervoor slechts 2 waren (in het M springen dan)
wordt dus steeds meer!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

jumpertje

Berichten: 204
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 19:10

Ik vind het opzich niet erg dat we maar een paar E pony's hebben!! Als we op wedstrijd gaan met de starters van de ponyclub moeten we allemaal tegen elkaar ( vorig jaar waren we met z'n 3e met een D pony die sprongen ) dat is opzich wel leuk, maar nu zijn er al veel meer ponyclub ruiters die gaan starten dus zullen we vast niet meer met z'n alleen gaan, want dan worden het er erg veel!! Dat vind ik wel jammer maar jah.

Springen = m'n lust en m'n leven!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Julia96_, GrapeshotBot en 7 bezoekers