Vol, vol, vol .....aaarrcchhhh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 14:09

Bij onze vereniging moet je als je een binnenwedstrijd wilt rijden echt direct opgeven als ze voor dat seizoen bekend worden, anders lukt het al niet meer. Die wedstrijden komen dan ook nooit in de Paard en Sport te staan omdat het toch al vol zit, wat duz wer betekent dat 80% van de mensen van onze eigen vereniging is. Das idd ook wel jammer! Maar het is voor jouw ook zeker balen als je us een wedstrijdje op een bepaalde periode wilt rijden het niet kan!

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 17:01

bij mij in de buurt is het helemaal niet zo erg. ik wilde snel een paar winstpuntjes halen. dus ik in de P&S gekeken, gebeld en van de 4 wedstrijden kon ik er 3 meedoen! en ik had bij eentje pas 5 dagen van tevoren gebeld en bij de andere 1 en 2 weken van te voren.
gewoon verhuizen dus Haha!

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 20:02

verhuizen *LOL* of llllaannnggg rijden!

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:27

Nou ik wordt er ook helemaal gek van. Heb vorige week maandag naar een aantal verenigingen gebeld omdat ik graag in maart/april weer wil gaan starten en helaas ALLES zit volledig vol. De eerste start mogelijkheid is ergens in mei.

Hier moet echt iets aan gedaan worden hoor, zo is het niet leuk meer. Als je dan hoort dat heel veel mensen zich aan het begin van een seizoen al opgeven voor 6 maanden. Ik weet in september echt niet of ik in maart ook nog in dezelfde klasse start hoor weet ook niet of ik ook echt kan starten. Vindt het ook niet slim van de verenigingen om dat zo te doen want het geeft veel meer werk omdat er uiteindelijk ook nog weer best veel mensen afbellen om wat voor reden dan ook.

Snap trouwens niet waarom het in april zo druk is, want dan is de nieuwe regeling ingegaan en ik kan me voorstellen dat veel mensen graag eerst even trainen voor ze in een nieuwe klasse gaan starten.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 13:37

Chrissie schreef:
je schrijft in je eerste berichtje dat je je startkaart wel weer inleveren wil
maar dat kan helemaal niet
je betaalt hem gewoon voor je jaar, en dan heb je hem ook voor een jaar (of langer als je hem niet op tijd afzegd)


Bij wijze van, want wat heb ik aan een startkaart als ik nooit kan starten omdat alles continu vol zit.....
Ik weet ook wel dat ik dat ding voor een jaar betaald heb.
Viv

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 13:40

astridastrid schreef:
Ach joh, Tjootje is nog zo jong, je hebt nog kansen genoeg om winstpunten te behalen, toch! Die 10 haal je toch niet meer voor april Lachen


Tjootje is inmiddels alweer 5 en ik rij niet voor winstpunten, ik rij voor mn lol, ik was zeker niet in de veronderstelling de 10wp te halen voor april, ik ben zuinig op mn paardje en start maar 1x per maand (als ik dan tenminste kan starten).
Dit even ter info, ff goed lezen....
Viv