Tjallie did it again!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Tjallie did it again!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 11:34

En ik iets minder....

Afgelopen zaterdag hebben Tjalko en ik voor de tweede keer de dressuurring onveilig gemaakt. De vorige keer was een succes, ik had lekker gereden, Tjalko liep keurig en we werden beloond met twee eerste plaatsen en 3 WP. Dat legde de lat voor deze keer wel erg hoog!

Maar, helaas, beide proeven gingen ronduit slordig! Ik zat ongelovelijk te tutten op mijn paard (had te dunne sokken aan en mijn laarsen zakten daardoor van mijn voeten) en Tjalko schrok van alles dat niet in de bak thuishoorde. We zijn een paar keer van de hoefslag gesprongen, een paar keer een mooie uitgestrekte galop laten zien waar een overgang naar de draf werd gevraagd en een pasje middendraf zat er al helemaal niet in... Huilen

Mijn verbazing was zeer groot toen we de eerste proef eerste waren met 165 punten! Had de rest dan NOG slechter gereden??? De tweede proef hadden we 158 punten. Wel een lekker gevoel dat Tjalko, zelfs als ik slecht rijd, geneog beweging en uitstraling heeft om zelf goede punten te halen.
We hebben nu dus genoeg punten voor het L, maar dat laten we nog maar even wachten...

leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 13:41

Had je zeker een hele goede jury of ze vonden je paard ook geweldig, wat ik me ook kan voorstellen hoor. Maar wat hebben die andere dan gereden kwa punten?? Want er deden er toch wat mee...

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 14:03

Huh, was jij er ook dan???
Ik heb de rest van de punten niet zo heel erg mee gekregen. Ik had een aantal 4-en 5-en waar ik ze verdiende, maar ook veel 7-ens waarmee ik de boel weer goed maakte...