zou ik het wel doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

zou ik het wel doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 22:21

ik heb me voor kilder opgegeven onze eerste buiten wedstrijd van dit jaar. en ik wil dus gelijk gaan springen. het feit is dat we nog niet echt op wedstrijd een parcour hebben gesprongen, wel oefenparcouren maar dat is dan nog binnen. en aangezien hij af en toe met springen nogal hard gaat zie ik mezelf al in het dranghek belanden. maar aan de andere kant we moeten toch ooit beginnen. wat denken jullie? in kilder nog maar gewoon 2x drs starten?

Flempy

Berichten: 134
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: somewhere between heaven and earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:08

als je het niet helemaal vertrouwd,bijvoorbeeld omdat je in die oefenparcourtjes nog niet voldoende controle kan houden,zou ik gewoon nog even wachten. En straks eerst ook buiten parcoursen gaan oefenen!! Ik zou pas aan wedstrijden beginnen als je in de training een vertrouwd gevoel hebt!
succes!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:10

Hoi Ingrid, gewoon starten, als ie het op oefenparcours goed aanpakt loopt het wel los! De B is goed te doen en Kilder is een mooi concours. Wellicht zien we elkaar daar wel, ik ga ook B-springen starten met een nieuw paard.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 18:40

Ratjetoe schreef:
Hoi Ingrid, gewoon starten, als ie het op oefenparcours goed aanpakt loopt het wel los! De B is goed te doen en Kilder is een mooi concours. Wellicht zien we elkaar daar wel, ik ga ook B-springen starten met een nieuw paard.


he leuk, een meeting dus haha.

in princiepe voelt die in de training aardig goed aan. hij pakt de laatste tijd aardig goed aan.
achja we gaan het gewoon proberen, kilder bouwen ze ook nietzo heel hoog geloof ik.

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 10:08

Nee, inderdaad. Kilder is een mooi concours waar ze voor de paarden echt een fair parcours neerzetten.

Ik hoor wel wat je starttijden zijn!

Rocamor

Berichten: 10879
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:24

Je dat wordt een gezellige Boktmeeting in Kilder. Ik ga daar mijn geluk beproeven met dressuur. Mocht je een groot zwart paard tegenkomen dat met ruiter en al over de banen vliegt: That's me!

Ennuh, Ingrid, wie niet waagt, ook niet wint. Je moet het een keer proberen. Gaat het goed, mooi meegenomen, gaat het wat minder, dan weet je waar je aan kan gaan werken!

gomir

Berichten: 25536
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:34

Als het een eerlijk parcours is en je komt zonder problemen door een oefenparcours zou ik gewoon starten *LOL* In het ergste geval moet je een keer een volte(of twee *LOL* ) rijden als hij wat sterk wordt Knipoog
Maar als hij nu in een parcours goed te rijden is zal het allemaal wel meevallen. En buiten heb je veel meer ruimte en tijd om hem tussen de hindernissen terug te rijden

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 22:57

mm ik ben er nog niet helemaal uit.
denk toch dat ik maar niet doe....
eerst nog maar een paar keer op oefenparcour.....