m'n wedstrijd ging PRUT

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Renza

m'n wedstrijd ging PRUT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 20:37

Gewoon een manege wedstrijdje hoor, maar goed. De B9 en de B10. Ik was gister al naar de manege gegaan om Rebel te poetsen et cetera, de knotjes zagen er echt niet uit en de staart al helemaal niet, maar goed, er zat wat in.. Rebel zou 6 proefjes moeten lopen, het maximum. Eén meisje was ziek, dus toen hoefde hij er eigenlijk nog maar 4, maar toen ging een ander meisje nog een A proefje op hem rijden.
Vanochtend weer naar de manege geweest en de staart nog 2 of 3x overnieuw gedaan, daarna zacht het er nog steeds niet uit en was Eva, ander meisje dat ook mee deed met de wedstrijd, zo aardig om even z'n staart te doen Lachen .
Daarna weer even snel naar huis, m'n opa en oma waren er en anders zou ik ze helemaal niet zien (hoewel ze wel kwamen kijken naar de 1e proef ). Weer terug op de manege nog even heel snel Merlina voor een meisje gevlochten en toen gegeken hoe braaf Rebel bij een ander meisje was (heel braaf uiteraard, alleen hij viel wel uit galop).
Toen mocht ik gaan losrijden, in de tussentijd waren en m'n moeder en m'n vader en m'n opa en m'n oma ( Lips are sealed ) er. Rebel was heel braaf met losrijden, maar het was al de derde keer dat hij moest lopen, dus veel gestapt.
Tijdens de proef was hij zoals altijd super braaf Lovers , alleen bij de eerste keer in middendraf viel hij in galop en toen hij mocht galopperen viel hij eruit, verder ging het in z'n algemeen ook niet echt lekker. Het ging gewoon prut.
Met de tweede proef (paar uur later) was er helemaal niemand meer die keek Haha! (aan het einde stonden er wel weer wat meer, ook m'n moeder ). Deze ging opzich wel iets beter, maar ook in z'n algemeen niet echt lekker en toen ik bij E moest afwenden en bij B op de rechterhand lag hij bij B bijna op de grond Scheve mond . Bel struikelt nogal vaak, maar deze keer lang hij echt bijna op de grond.
Daarna Bel op stal gezet, knotjes eruit gehaald en naar een vriendin gaan kijken die de L reed (ik reed de B trouwens). Ging heel goed, zeker voor de eerste keer, ook op niet al te makkelijk paard.
Toen de prijsuitrijking, als ik ergens een hekel aan heb... Met de eerste proef had ik 152 punten, ik had ook niet veel meer verwacht, maar was daarmee nog wel vijfde Verward . De tweede proef was nog verrassender, ik was 2e met 171 punten Verward Verward .
M'n moeder heeft ook nog wat foto's gemaakt, die komen er ook aan (even uploaden).

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:50

Dat valt dan toch mee? Dan zal het toch wel niet zo "prut" zijn geweest als jezelf dacht! Netjes hoor de 2e prijs!
Misschien was je de tweede keer ook wel minder zenuwachtig dat het beter ging of zo?

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 10:31

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 18:08

ik vind het ook wel mevallen hoor, je bent toch 2e. leuk paardje trouwens, een lief koppie Haha! . leuke deken ook

Tweede Springen volwassenen Ermelo 2011

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:56

Op welke manege rijdt jij nou??? Op de 'Manegerie' of niet??
Rijden ze daar ook KNHS????

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 12:58

Ja, bij de Manegerie Lachen .
Daar rijden ze voor zover ik weet geen KNHS, dit was gewoon een onderling wedstrijdje, niet officiël.

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:06

o..ok..ik dachtr namelijk gehoord te hebben dat je bij jullie ook KNHS kon starten 1 keer in de zoveel tijd...jammer anders kon ik is een wedstrijdje bij jullie komen rijden...

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:49

gefeliciteerd!
ik heb dat ook wel gehad, dat alles echt fout ging.
maar ik was toen ook laatste...sniff...
die pony moest toen 4 keer lopen, en al die kinderen waren laatste..

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:06

nemo schreef:
o..ok..ik dachtr namelijk gehoord te hebben dat je bij jullie ook KNHS kon starten 1 keer in de zoveel tijd...jammer anders kon ik is een wedstrijdje bij jullie komen rijden...

Heb je nou al een van delden gevraagt of je in de pension lessen mag en of je uitwedstrijden mag starten???

Lynn B+18 - L1+13

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie