met springwedstrijd strak in pak?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 19:03

Lielle schreef:
Gekkemeid, je mag dus NIET springen met chaps aan, althans niet op een officiele wedstrijd. Lijkt me belangrijker dan invlechten, je kunt er nl door gediskwalificeerd worden.


Ja ik heb het gehoord ja.. maar waarom starten mensen op de Nederlandse kampioenschappen er wel mee? en wordt daro niks van gezegt?? ik heb dezelfde als een bekende Ruiter en die start er zelfs internationaal mee!!! Zijn gewoon van die leren chaps van Rectigle ofzo weet niet precies wat voor merk!.. maar ik vind als het echt niet mag mag je er al helemaal niet op het Nk mee starten en daar starten toch wel erg veel mense met leren chaps!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 19:06

Het mag idd niet.
Als toevallig het iemand opmerkt en doorgeeft kun je naar huis.

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 19:14

runningkawa schreef:
Het mag idd niet.
Als toevallig het iemand opmerkt en doorgeeft kun je naar huis.



Ja ik weet het! Maar als je goed passende leren chaps heb wat maakt het dan uit?? Niks gevaarlijks aan lijkt mij.. Moet je maar eens opletten nu op wedstrijden bijna de helft van de ruiters heeft nu leren chaps!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 19:17

Ik weet dat de helft het heeft.
Ik weet ook dat ze niet gevaarlijker zijn.

Maar als ze nu chaps gaan toelaten, zie je binnen een half jaar van alles wat.
Dus geen leren kappen meer, maar suede chaps met horizontale klitteband met bergschoenen enz enz

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 19:18

runningkawa schreef:
Ik weet dat de helft het heeft.
Ik weet ook dat ze niet gevaarlijker zijn.

Maar als ze nu chaps gaan toelaten, zie je binnen een half jaar van alles wat.
Dus geen leren kappen meer, maar suede chaps met horizontale klitteband met bergschoenen enz enz


Ja dat laatste is wel waar ja.. Ik wacht gewoon net zolang totdat ze me een keer op aan spreken..

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:35

Zorg dat je voor de zekerheid laarzen meehebt als je met chaps wedstrijd rijdt...Één oplettend jurylid is genoeg *LOL*