Vraagje over startkaarten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Vraagje over startkaarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 22:33

Weet iemand misschien hoe het zit als je met hetzelfde paard onder het zadel en aangespannen wedstrijden wilt gaan rijden? In mijn beleving was het vroeger zo dat dat met dezelfde startkaart kon. Je krijgt een combinatienummer, en daarmee worden al je verichtingen geregistreerd.

Nu had ik me van de week op willen geven voor een menwedstrijd bij onze rijvereniging. Ik heb al een tijdje een startkaart en ik nam aan dat dat geen probleem zou zijn.

Toch heb ik voor de zekerheid de KNHS gebeld. Daar wisten ze me te vertellen dat ik een extra startkaart aan moet vragen (die overigens gratis is) en dat ik dan andere coupons nodig heb (die dus niet gratis zijn). Wanneer ik nu naar mijn startcoupons kijk staat er bovenaan een regeltje: Dressuur/S.G.W./Mennen (s.v.p. doorhalen wat niet van toepassing is). Dat doet toch vermoeden dat dit toch dezelfde coupons zijn.

Bovendien ken ik diverse mensen die onder het zadel en aangespannen op wedstrijden zijn gestart, met hetzelfde paard en met dezelfde startkaart. Volgens de KNHS (die ik dit ook verteld heb) had dat absoluut niet gemogen.

Hebben jullie meer ervaring met dit verhaal? Het is toch raar dat diverse mensen met dezelfde startkaart in verschillende diciplines hebben gestart, en dat de KNHS nu meld dat dat absoluut onmogelijk is. Zou dit weer iets te maken hebben met de fusie van de verschillende bonden?

Groetjes Marije

Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 12:04

Helemaal niemand?