Zondag (23) weer wedstrijd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:26

Veel succes bij de finale wedstrijd! En dat van dat mooie paard is echt wel waar!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:40

heej leuk joh!!! Veel succes bij de finale met Kas Lachen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 19:42

Thanx Knipoog Ik hou jullie op de hoogte!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:58

Moet je zeker doen Lachen Is al best snel joh, 14/15 maart!! Jammer dat t niet heel dichtbij is en ik t dat weekend al erg druk heb (verjaardag Haha! ) maar anders was ik komen kijken!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 01:12

Ik regel wel iemand die foto's maakt Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 08:34

Mayo schreef:
Je kan het zeker niet laten om er wat over te zeggen? Voor mij is het wel bijzonder dat ik mee mag doen en ik vind het leuk. Er is mij verteld dat er wel een grens was, mocht dit niet zo zijn dan ben ik verkeerd geïnformeerd, maar dan hoef je denk ik niet op zo'n manier, voelt erg neerbuigend iig, te praten. Dat bevalt me niks. Je doet alsof ik de boel bij elkaar lieg ofzo. Bedankt dat één van je eerste berichtjes die je weer plaatst zo'n fijn *ahum* bericht is en dat je die natuurlijk aan mij richt. Boos!
Laat je niet gek maken Mayo,
ondertussen rijd jij daar wel!
Volgende week gewoon vlammen! Party!!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 11:06

ja Mayo je kan het!!!!! ik zal er bij zijn. Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 11:12

Bedankt babes Knipoog Vlammen ga ik zeker proberen, hopelijk wel op de goede manier en niet vlammend van geëtter Haha!

Meertje, fijn, lekker weer m'n vaste voorlezer en coach, dan moet het vast goed gaan Knipoog

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 21:11

En Prisca, wanneer ga jij finale rijden?


Mayo heel veel succes en je mag er hartstikke trots op zijn dat je zover bent gekomen!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:48

obsession schreef:
En Prisca, wanneer ga jij finale rijden?


Ik heb reeds al meerdere keren meegedaan (sta hier al 10 jaar) maar ik laat me paard niet naar de knoppen rijden door een lompe manege ruiter. Ik heb hem voor het landelijke en niet voor onderling. Ze voegen namelijk diverse afdelingen samen (manege en pension) omdat ze vaak te weinig ruiters hebben. Daar zitten er een paar bij die ik er liever niet op heb.

Ene ik zit er nu pas 4 weken op he hij was geopereerd Verward (beetje opletten) dus ik heb geen 3 westrijden gereden.... Ik doe onderling ook niet meer mee laat me paard liever heel Lips are sealed Lips are sealed .

Edit:

De reden waarom ik dat stuk schreef was dat Mayo de regels niet wist. En ik het gevoel kreeg dat ze dacht al in de werkelijke finale te zitten. Helaas is alles nog open en kan ze net zo goed eerste of laatste worden. Ik heb vaker meegemaakt dat mensen al dachten bij de eerste 3 te zaten en later niet zo bleek te zijn. Het is niet dat ik het haar niet gun hoor maar de teleurstelling is zo groot al het allemaal niet doorgaat. Helaas heb ik dit zelf ook wel eens meegemaakt.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 16:15

Nou ik denk niet dat wanneer er 1x een manegeruiter opzit je paard kapot is hoor. Het is voor hun leerzaam en als het echt een ruk-en-plukker is dan laat ik hem/haar er ook niet op, maar ik denk dat dat best meevalt. Ik kijk regelmatig naar de manegeruiters tijdens het rijden.

Daarnaast weet ik dondersgoed dat ik nog niet in de daadwerkelijke finale zit, maar ik rij wel de finaledag, daarnaast denk ik op zich best een redelijke kans te hebben. Ook een hoop van de 'meer ervaren' ruiters hebben geen 3 wedstrijden gereden. Ach en al heb ik geen kans, boeien Haha! Ik doe mee voor de ervaring en de lol. En tuurlijk vind ik het geweldig als het goed gaat, maar net zoals de vorige keer vind ik het soms ook humor als het niet goed gaat. Ik rij omdat ik het leuk vind, niet voor de prijzen en het aanzien.

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:08

Off topic: welkom terug op bokt Prisca.

on- topic: Moet je van paard ruilen ofzo dat er anderen op je paard gaan. (ik heb geen idee hoe zoiets gaat)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 17:16

Je moet eerst zelf een proef op je eigen paard rijden en degene die als 3 besten in die klasse naar voren komen moeten dan switchen van paard en dan ook een proef rijden. Wie er uit het geheel als beste naar voren komt heeft het clubkampioenschap gewonnen.

Tenminste zo heb ik het begrepen, denk ik...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:26

Mayo"]
Nou ik denk niet dat wanneer er 1x een manegeruiter opzit je paard kapot is hoor. Het is voor hun leerzaam en als het echt een ruk-en-plukker is dan laat ik hem/haar er ook niet op, maar ik denk dat dat best meevalt. Ik kijk regelmatig naar de manegeruiters tijdens het rijden.
[/quote]

Je weet heus wel wie ik bedoel die echt wel rukt en pukt die persoon zit ieder jaar in de finale Zo'n persoon op me paard en voor zo'n finale heb ik dat er echt niet voor over. Zoals ik al schreef heb ik hem voor het landelijk werk en niet onderling. Helaas heb ik de afgelopen jaren heel wat kleine dingen zien gebeuren wat voor mij een reden is om me terug te trekken voor de finale. Ik verknal dan liever zelf me paard dan dat iemand anders het doet die normaal alleen op een manege knol hobbelt.
Helaas weet je niet van te voren hoe die persoon rijdt op je paard en op dat moment ingrijpen doe je ook niet vooral als het halverwege de proef is.

[quote="Mayo"]
Je moet eerst zelf een proef op je eigen paard rijden en degene die als 3 besten in die klasse naar voren komen moeten dan switchen van paard en dan ook een proef rijden. Wie er uit het geheel als beste naar voren komt heeft het clubkampioenschap gewonnen.

Tenminste zo heb ik het begrepen, denk ik...
[/quote]

Dit is niet wat je eerder schreef mensen dachten dan datje bij de beste 3 zat en dat is nog niet helemaal zeker.

Dit is wat je eerder schreef:
[quote="Mayo schreef:
Margreet, je moet voor de finale sowieso minimaal 3 wedstrijden van de selectie meegereden hebben en een redelijk aantal punten hebben (precieze grens weet ik niet). Ik had allebei de wedstrijden hiervoor 156pnt, dus dat was tegenover m'n 134pnt blijkbaar genoeg om door te gaan.

De finale is het weekend van 14/15 maart. Welke dag ik dan moet weet ik nog niet. Maar dat horen jullie natuurlijk Knipoog


Het is niet dat ik je het niet gun maar je moet het wel goed laten overkomen. Misschien zeikerig maar als mensen het vragen aan me (via via)krijgen ze zo antwoord van me.


OFFTOPIC:
Ik ben niet terug alleen klopte het eerste gedeelte van het verhaal niet em kwam daardoor verkeerd over. Maar nu is het duidelijk na alle bokker.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 02:02

Ik heb niet gezegd dat ik bij de eerste 3 zat, dat heb jij zo opgevat, maar goed het is duidelijk tegenover Bokt nu lijkt me, dus ik ga er verder geen woorden voor gebruiken.

Daarnaast als je de 'tank' bedoeld, die komt niet op Kasmier (i.v.m. z'n nog ietwat gevoelige rug), dat laat ik vanaf het begin al niet toe en daarnaast rijd ze L, dus zit ze zowieso niet in mijn klasse.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:27

Veel succes Mayo, het gaat je gewoon lukken Pling
En of het nou wel of niet een echte al dan niet echt finale is, who cares?? Zolang jij en Kasje er maar lol in hebben! Lachen

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 22:11

Hé Mayo! Laat je niet gek maken hoor meid! Ik weet dat je het goed doet, heb het zelf gezien. Daarnaast is je startkaart al in de maak, dus als dit niets is probeer je het lekker ergens anders.

HEEEEEEEEEEEEEL veel succes!

Off topic--> Ik kom gauw je pluizebolletje in het echt bekijken (Nijn)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:23

en nu allemaal even adem halen en lief zijn?????

Ik vind t erg gaaf voor je mayo dat je mag rijden die dag, ben erg benieuwd naar foto's en t uiteindelijke resultaat Lachen Maar dat komt vast goed, zolang jij maar niet van Kas afbibbert door de zenuwen Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 00:32

Thanx!

Maaike, ik ben lief Tong uitsteken

Ik ga echt proberen dat er foto's gemaakt worden en hopelijk bibbert of stuitert er niks, ik en Kasje niet Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:45

Ik probeer om te komen kijken!! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 00:48

yeah! Gezellig Haha!