Je moet voor 1-4 in de nieuwe klasse gastart zijn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:12

Ik ga 23 maart starten in Barsingerhorn. Voor het eerst in de L2. Ik hoop dus niet dat deze wedstrijd afgelast wordt want dan moet ik weer in de L1 gaan starten. Terwijl ik begin dit jaar al over wilde en alleen nog een keer L1 reed omdat dat een selectiewedstrijd was.
Wat me trouwens opvalt is dat velen hier nog 3 wedstrijden te gaan hebben voor 1 april. Ben ik de enige die ongeveer 1x per maand start?
Ik ben dus niet voor de nieuwe regeling. Voor mij betekent het 2x zo vaak starten, 2x zoveel startgeld en de inschrijving zal nog eerder gesloten worden omdat iedereen vaker gaat starten.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:18

Idd Dendrofleur Huilen
Bij ons waren ze heel blij dat ik afzegde voor 30 maart, ze hadden al een stuk of twintig mensen op de wachtlijst, Ik ook blij, want dan hoef ik niet te betalen en kan ik zonder schuldgevoel crossen in Lisse Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:30

DendroFleur schreef:
Wat me trouwens opvalt is dat velen hier nog 3 wedstrijden te gaan hebben voor 1 april. Ben ik de enige die ongeveer 1x per maand start?
.


Je bent niet de enigste hoor. Ik rijd ook maar 1 keer in de maand wedstrijden, soms zelfs nog minder...
Ik ben er ook niet voor, ze willen alleen maar meer geld verdienen. Ik ben er wel voor als ze dan het inschrijfgeld omlaag halen!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:00

Hmmm, ik begin (hoop ik) voor mei met starten, dus hoef me niet druk te maken over snel nog een puntje halen. Wel balen dat deze regel is ingevoerd, want ik wilde heeeeeeel graag de cursus van het KNHS gaan doen en daar moet je minimaal L1 +wp voor zijn. Dat gaat nu dus zeker weten een jaar langer duren Boos!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:04

Er staat een leuk stukje in de Bit over de Ivoren toren van de KNHS(opinie). Heb het nog niet helemaal gelezen, maar misschien kan iemand het scannen en een topic starten *LOL*
De winstpuntenregeling is bij de bit nog niet doorgekomen, maar het gebrek aan startplaatsen wordt al wel genoemd Haha!