Actietijd! tegen de winstpuntenregeling!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Levita

Berichten: 1413
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 00:35

Ik vind het ook schandalig dat het zo laat gemeld wordt. Ik heb geen kans meer om voor april L2 te starten. Boos!
Niet dat ze nu iets gaan veranderen, maar het mag wel gezegd worden dat ze deze regel te laat hebben gemeld!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 00:51

Nou dat mag zeker wel gezegd worden ja, wel meer dan eens. Boos!

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 10:37

Erg aso vind ik het.
Door omstandigheden heb ik afgelopen winter rustig aan moeten doen.
maar had ik het geweten van de winstpunten regeling had ik mij nog opgeven voor een paar wedstrijden.ik moet nog 2 voor de M1 maar de wedstrijden zitten vol dus het lukt dan zeker niet meer voor 1 april om nog m1 te starten.(het zit niet mee)

leef je droom, droom niet je leven.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 12:36

Ik heb ook neit de hoop dat ze er wat aan kunnen doen maar je kunt ze wel laten weten dat hun leden dit niet kunnen waarderen en dat het ook geen nette actie is! Grrrrom..!!

Culemborg here I come!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:41

Heeft iemand voor mij een opzetje?
Ik ben nogal lui aangelegd Haha!

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 15:24

Hoi
Ben het eens met de meeste reacties, het is echt belachelijk om het zo laat pas bekend te maken, hopelijk zijn er verder niet veel wijzigingen want dan komen we nog voor rare verrassingen te staan. Heb informatie ingewonnen bij de KNHS en zij hopen dat de nieuwe reglementen voor 1 april gedrukt zijn en verzonden. Nu maar hopen dat dit lukt anders weet ik niet waar het schip vast gaat lopen. Verder ben ik van mening dat wij binnen de KNHS het geldschip zijn, alles wordt steeds duurder en wij krijgen hier steeds minder voor, ja een ledenpas met korting nou die kortingsmogelijkheden hebben we al dubbel en dwars betaald. Maar goed ik hou erover op wellicht zal niet iedereen en zo over denken en vinden ze me maar een zeur, nou ik wordt wel zuur hoor van de KNHS

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 19:09

Ik vind die hele regel onzin... Voor mij maakt het niet uit, ik was toch wel van plan om in elke klasse door te rijden tot minimaal 10 winstpunten ( kheb geen haast Lachen ) maar het slaat nergens op, het is nog altijd de jury die je wintspunten geeft, er is ( met de oude regeling ) toch 5x een jury geweest die het waard vond om jou een winstpunt te geven... en ik vind dat het je eigen verantwoordelijkheid is! je komt jezelf op een gegeven moment toch tegen als je te snel door de klasses heen crosst.
maar zoals ik al zei, voor mij maakt het niks uit dus ik gben niet van plan om te gaan protesteren.

ik vind het belachelijk dat het zolaat gemeld is, als ik het niet op bokt had gelezen, had ik het nu nog niet geweten! de KNHS stuurt me ook al nooit een P&S toe ( terwijl ik daar al meerdere malen om gebeld heb :s )

(L)

Levita

Berichten: 1413
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 09:46

Wie heeft de statuten van de KNHS? Er moet toch eens nagekeken worden of je zo'n grote wijziging zo kort van te voren bekend mag maken. Deze regel hadden ze veel eerder kunnen melden, en dan waren heel wat ruiters beter voorbereid geweest.

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 13:56

Ik vind het ook belachelijk. En inderdaad met name de termijn waarop zoiets bekend word. De secretaresse van onze club weet nog van niks (nu wel, ik heb het haar verteld... ze was niet blij...) en die is al druk mensen aan het inschrijven voor wedstrijden na 1 april... Moet straks de hele boel weer omgegooid worden. Ik vind het voor mezelf niet eens zo heel erg, ik moest ook nog 1 winstpunt om naar de L te mogen, maar nu moet ik er dus nog 6. Maar die haal ik ook heus wel. Ik heb vrijwel iedere wedstrijd wel 1 of 2 winstpunten. Maar nu moet ik weer verplicht extra gaan rijden en daar baal ik van. Mijn paard verveelt zich kapot in de B (hij loopt wissels om de pas...) dus daarom wilde ik snel L gaan starten, maar ja...
Aan de andere kant vind ik het met springen wel weer fijn dat je meer punten mag rijden. Jump is waarschijnlijk de B en L zo door, maar ikzelf vind het springen nog moeilijk zat, ik hoef niet zo nodig snel M te starten. Nu mag ik wat langer doorrijden dat vind ik wel goed zo. En misschien als het springen me bevalt, en het SGW rijden lekker gaat, kunnen ze met de dressuur lekker de p... op....

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 14:06

zo denk ik er dus ook over jolly *LOL*
Springen en SGW gaat goed en dressuur doe ik meestal alleen indoor of als ik er toch al ben om te springen...Haha! Dan duurt het dus maar wat langer Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:16

Fijn maar niet heus..ik was net van plan om een startkaart aan te vragen..! Dus ik moet nog beginnen..dus dan zal ik in de B ook wel 10 wp moeten halen..Nouw laten we dan maar hopen dat ik aan het eind van het jaar in de L Zit..Slaat toch nergens op..en dan pas ruim 2 maanden van te voren bekent maken!
En ik denk idd dat ze niks meer gaan veranderen!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 09:40

Het schijnt wel dat de nieuwe regels voorlopig voor maar 1 jaar gelden, als een soort proeftijd zeg maar. Maar ja, als ze nu lekker veel extra geld binnen krijgen dan laten ze het vast wel zo, ondanks alle protesten denk ik. De KNHS doet toch precies wat ze zelf wil. Het stond inderdaad heel goed omschreven in de Bit van deze maand.

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 10:41

De KNHS is toch een bond voor zijn leden en als zoveel leden er niet mee eens zijn en met zijn alle zeggen dit pikken we niet.!!!!

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 22:04

Kent iemand de reden voor de veranderde winstpunten regeling ?

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 23:58

Zou het misschien kunnen dat de KHNS dit expres zo laat bekend maakt (of het is wel een 1 april grap, maar dan een hele slechte!!!), ter bescherming van vele paarden? Omdat bij vroegtijdig bekend maken veel (met name jonge, goede) paarden misschien overvraagt zouden worden en veel te snel doorgestoomd worden naar een volgende klasse. Ergens vind ik dat wel een goede beweegrede voor het zo laat bekend maken. Niet dat ik daar blij mee ben hoor, dat het zo laat pas bekend wordt!!!! Ik weet ook graag alles op tijd.
Aan de andere kant zou het ook een commerciele rede kunnen zijn, als je meer winstpunten moet halen om over te kunnen, moet je meer starten, kost dus meer coupons en levert dus weer meer op...dit zou een minder fraaie reden zijn....

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 00:56

ben het ermee eens dat het echt veel te laat bekend gemaakt wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zelf vind ik het niet heel erg want rij toch zowiezo door tot minimaal 10 winstpunten

Lars: Aanwezig in afwezigheid, daarom nooit verleden tijd

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 19:22

Heeej,

Ik heb mn startkaart binnen en wil dus gaan starten. Maar alles zit zo supersnel vol ik moet eind januari al bellen voor een wedstrijd in april!! Frusty Frusty Heb er nu mooi een kunnen regelen, maarre tis knap lastig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JenniferU, kamsel, Plonspony en 63 bezoekers