vandaag kampioenschap gereden

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Biertabje

vandaag kampioenschap gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-03 18:41

met springen! van noord-holland
begon vrijdag al, ik was ziek Boos! leuk is dat zeg! btw me 1e indoorkampioenschap aangezien ik meestal op vakantie ben en 1x was tobias kreupel
maar oke, vanochtend op naar Wormerveer! er reden er 5 van onze club in de B, die ff gekeken! 1 daarvan werd 1e bij de E's
nou na een tijdje opgezadeld, ik moest als 1e van de 8 E's ofzo
nou inspringen ging zo slecht! Huilen Verdrietig 3x geweigerd! hij twijfelt steeds meer! naja toen het parcours in! stond aan de hoge kant zeg! Schijnheilig Tong uitsteken
nou op 2 had ik 1 weigering en ik had verder nog ergens 1 balkje! toch een beetje balen van die weigering, aangezien ie dat haast nooit doet! maarja, zo is het leven, tis maar een moment opname zeggen ze dan! Haha! maar omdat ik een beetje ziekies was en dus ook chagie d8 iedereen dat ik boos was door het 1e parcours!mijn clubgenootje en concurrente Haha! werd 1e bij de D's en stond over de D en E 2e
toen het 2e parcours, mijn lievelings........snelheid en wendbaarheid! Tong uitsteken Knipoog hihi cool! maarja had al gezegd dat ik niet voor de tijd ging aangezien tobias beetje twijfelachtig was tijdens t eerste parcours.....duz tabitha, gewoon foutloos gaan en niet gaan wenden enz!
inspringen ging super, en had hem nu flink te pakken hoor! werden helemaal foto's gemaakt door E. Meijssen. zeker voor de P&S ofzo

omdat ie zo super sprong, was ik toch van plan of iets feller te rijden! stond nu namelijk niet erg hoog! maarja wilde wel het vertrouwen houden!
nadat ik 1 had gesprongen ging ik toch voor redelijke tijd! wilde nite volluit....
ging echt super! zo super dat ik op sommige plaatsen mooi haaks kon wenden!, geeft toch weer een tof gevoel. de laatste tijd gaan de snelheid en wendbaarheid parcoursen niet zo, van de zomer heb ik ze zowat allemala gewonnen! Tong uitsteken Haha! maar oke! bij sommige stukken ging ik ook rustiger, maar ik was wel foutloos! pfffffff was wel weer trots op me peerdje hoor! mijn clubgenootje was weer foutloos en had ook een super tijd! toen wisten we al eigenlijk wie er kampioen zou gaan worden!!!!!!!
nou toen de prijsuitereiking
clubgenootje was 1e bij de D's en ik was benieuwd weer er bij de E's had gewonnen aangezien ik niemand had zien springen, haha toen bleek dat ik 1e was! Tong uitsteken echt grappig! toch weer een opkikkertje.....aangezien het 1e parcours natuurlijk belabberd ging! toch nog een 1e prijs! en clubgenoot was kampioen van de DE in het M springen! Haha! nu mag ze naar Ermelo, ik ga er ook heen, helaas wel zonder pony hihi maar ga haar wel aanmoedigen! Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

anke2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:08

zoooowww wat goed!!! *LOL* echt gaaf Haha! dus je bent nu noord-hollands kampioen??? Verward

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-03 19:39

anke2002 schreef:
zoooowww wat goed!!! *LOL* echt gaaf Haha! dus je bent nu noord-hollands kampioen??? Verward

nee we moesten 2 parcoursen springen, eentje daarvan had ik gewonnen!
dat was dan bij de E-pony's mijn clubgenootje was ook 2x 1e(bij de D's) en zij werd kampioen, maar ook kampioen over de E(ingewikkeld he?!)
dus ik heb alleen 1 parcours gewonnen! Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

mrnino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:39

hey tabitha vet goed joh nou mijn VERSLAG staat op verslag v/d dag.
feliciteer haar maar.
en natuurlijk krijg jij ook van mij een schouderklopje.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:18

gefeliciteerd joh! echt super dat je na een moeilijke ronde toch foutloos ging! ga zo door Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:37

Netjes Tab *LOL*

Heb trouwens niets van gemerkt dat je chagie was hoor Verward Of vrolijkte je gewoon op bij de aanblik op mij Tong uitsteken *LOL*
Lekker hè voor Jes, echt tof voor haar Party!! Kan jammer genoeg niet kijken die dag, anders was ik ook heen gegaan!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-03 21:46

gomir schreef:
Netjes Tab *LOL*

Heb trouwens niets van gemerkt dat je chagie was hoor Verward Of vrolijkte je gewoon op bij de aanblik op mij Tong uitsteken *LOL*
Lekker hè voor Jes, echt tof voor haar Party!! Kan jammer genoeg niet kijken die dag, anders was ik ook heen gegaan!

nou was voornamelijk in de kantine, heb daar half liggen slapen! moest ook zo lang wachten! Dromen Slapen dusja heb nu zo'n gemengd gevoel over die parcoursen, 1e ging bagger en de 2e ging perfect!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 22:08

Bij Elisa precies hetzelfde hoor...Maar toch gingen we wel tevreden naar huis toe Haha!

Het wachten duurde inderdaad ontzettend lang, maar ik ben heel veel bezig geweest en heb erg veel mensen gesproken en even geholpen *LOL* Dan gaat de tijd wel wat sneller Party!!

heb alleen Arenda niet zien lopen Huilen Ging het een beetje Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

mrnino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 09:22

nou ik heb de helke rij M pony`s gezien maar ik kon jou er niet uitvissen hoor !!!!!(tabitha)

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 10:18

haha, echt niet, ik bij de E's met blauw chabrak en een raar geschoren pony?!hihi

enne gomir! Arenda was reserve kampioen in het L/C vet pittig, ze was 2x foutloos!die oude knakker

mrnino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 11:38

ohw ja in mijn profiel heb je alwat info gegeven ik heb jou dus wel gezien.
zag er opzich heel perfect uit hoor !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie