overmorge kampioenschap, tijden bekend!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

overmorge kampioenschap, tijden bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 21:42

he was gister nog ff naar springles geweest in Heerhugowaard bij hans en toen hoorde ik dat ik al rond 11 moest starten! Haha! wel mooie tijd trouwens! tis ene klein uurtje rijden hier vandaan(tis in Wormerveer)\
ik start in het M cat E

maar er doen in de D 6 pony's mee en in de E 8
ja misschien de niet Noord-Hollanders die nu raar staan te kijken Nerd Verward omdat het er zo weinig zijn haha
maar ik vond het behoorlijk wat, van de zomer waren er nog geneens zoveel! en er waren altijd meer D's dan E's
maarja toen ik het rijtje zag heb ik maar besloten om er een leuke dag van te maken Haha! helaas was mijn grootste concurrent niet in het Z gestart Tong uitsteken Verdrietig maar ach we zullen zien hoor!
zag dat mijn vorige pony ook meedoet als 22 jarige hihi nog in het L!!! Haha!
enne dahpne molenaar(mrmirno?) start in de L pony's als 21e om kwart over 10
en elisa bethlemhem(zussie van gomir) start als 16/17e(7a/7b) vanaf de M hoor maar ze springt Z vanaf 11.15
Gertruud Portegies (gertruud op bokt geloof ik) start als 29e vanaf 8.30 in het L paarden
en Wenda Kielstra(WendaK op bokt) start met haar jonge pony in het B springen als 21e vanaf 9 uur

nou volgens mij heb ik dan alle bokkers gehad of nie?! Haha! Tong uitsteken succes allemaal!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 21:43

stom zet ik me eige tijd er niet bij!? echt weer zo'n actie van mij
ik moet als 8e(e: is namelijk 7a en 7b) vanaf 11.15

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:13

Veel succes!!

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:42

Elisa heeft er zin in *LOL* Ben wel benieuwd of ze het Z en het ZZ samenvoegen of niet. één Z-er en twee ZZ-ers schiet niet echt op hè?! Haha!

Moet ik nog een reservecap meenemen tab Verward Tong uitsteken (alleen dan een iets grotere)

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 10:23

gomir schreef:
Elisa heeft er zin in *LOL* Ben wel benieuwd of ze het Z en het ZZ samenvoegen of niet. één Z-er en twee ZZ-ers schiet niet echt op hè?! Haha!

Moet ik nog een reservecap meenemen tab Verward Tong uitsteken (alleen dan een iets grotere)

graag haha! was echt weer actie voor mij! ach en anders wordt ik toch gediscwalificeerd Haha! haha cu
xxx

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 16:31

hey reddytobias weet je heeeel zeker dat ik om kwart over 10 moet ?
ik heb namenlijk doorgekregen dat ik om half 11 parcour moet lopen en dan als 4e.
wil je me daarover even pb en ?
alvast bedankt.
en de rest die mee doet........heel veel succes.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 20:12

Veel succes,ik hoop dat gertruud mee doet,heb gehoord dat ollie niet lekker liep maar goed,allemaal succes!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 20:17

Ik zag haar net op de lijst staan. Hopelijk is het paardje weer helemaal in orde! Verward Zou jammer zijn als ze een blessure heeft opgelopen, het ging net zo lekker met ze *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 20:25

ik had dat 2 jaar geleden! ging die woensdag voor de kamp. nog ff springen! en toen pakte ie het balkje mee en was ie kreupel(zo'n 1,5 meter balkje) grrrrr hij was de dag van het kamp alweer goed hoor! maarja heb niet mee gedaan! was echt balen gewoon! dus dit wordt mijn 1e officiele indoor kampioenschap! de andere keren was ik op vakantie! met tobias dan he! met arenda heb ik ook maar 1x mee kunnen doen!
nou we zullen zien!ik baal dat ik als 1e van de E's moet! bleh
he gomir ga je ook mee naar je zussie kijken?!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 20:27

Natuurlijk ben ik er. Ik ben morgen vrij dus kan mooi mee Haha!
Kan ik iedereen weer even zien/spreken *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 22:18

SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers