Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Ik denk dat bouw heel wat uit kan maken in deze.
Als het een smalle garnaal is oogt het heel anders dan het rondgeribte kasteel.
Karoliefje_ schreef:Mijn paard is ongeveer 170 en ik 168. Opzich niet heel groot verschil maar ik ben toch wel vrij klein. Voor foto's zie profiel en dan Melle. Toen ik 12 was en de 1.60 nog niet haalde reed ik een kwpn'er van 1.75 die aardig groot en rond was, en ik héel erg klein
moonsparkle schreef:Karoliefje_ schreef:Mijn paard is ongeveer 170 en ik 168. Opzich niet heel groot verschil maar ik ben toch wel vrij klein. Voor foto's zie profiel en dan Melle. Toen ik 12 was en de 1.60 nog niet haalde reed ik een kwpn'er van 1.75 die aardig groot en rond was, en ik héel erg klein
Jou Fries toont wel zeg, wat een benen heeft hij/zij. Maar het plaatje klopt wel bij jou omdat jij bijna net zo lang bent.
aslo schreef:Bouw van het paard is het meest bepalend idd. Mijn dochter van 1.55 rijdt ons paard van 1.64 en de combi oogt heel erg goed, omdat het paard vrij smal gebouwd is. Zo oogt zij net zo mooi op haar E van 1.50, maar die is lekker rond en zwaarder van bouw. Voor foto's zie mijn profiel.

Ik ben rond de 1.90m en ik heb verschillende paarden gereden

Paard kan het best houden, maar het staat niet mooi.. Goed, das iets waar je dan overheen moet..
aslo schreef:Bouw van het paard is het meest bepalend idd. Mijn dochter van 1.55 rijdt ons paard van 1.64 en de combi oogt heel erg goed, omdat het paard vrij smal gebouwd is. Zo oogt zij net zo mooi op haar E van 1.50, maar die is lekker rond en zwaarder van bouw. Voor foto's zie mijn profiel.