Wie gaat er nog meer starten in 2004?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:32

Ik ga met mn eigen paard mn 2e wedstrijd rijden in januari. Heb nu geen tijd meer en alles zit zon beetje vol. Voor mn stage ga ik ook een paard starten, en dat wordt wel per 1/1/04 voor het eerst. Ben erg benieuwd hoe dat gaat, want het kan een aardige stuiterbal zijn.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:32

ik ga ook net als katrien met pablo een startkaart aanvragen.
Alleen dan wel met mijn eigen pablo Lachen

Wordt de eerste keer dat ik officieel ga starten... spannend dus...

Vanaf half december heb ik mijn eigen trailer dus dan kunne nwe er voor gaan.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 09:56

ik ga ook binnenkort een startkaart aanvragen, want ik wil ook het nieuwe jaar starten

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:46

Ikke ikke ikke

Ik ga ook starten in 2004. Voor het eerst wedstrijden met het paard wat ik nu rij. Ik denk dat ik er niks van bak. Maar ik zie het wel. Is toch alleen voor de lol.

anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:52

Na een jaar er tussenuit te zijn geweest begin ik weer met frisse moed en een heel ander paard in het B dressuur. OK dan! Dat is al wel 4 jaar geleden dat ik voor het laatst B ben gestart dus ik hoop dat het wat word. Misschien dat ik omdat ik vorig jaar in het Z1 ben geeindigd de B wel ga onderschatten maar dat zien we dan wel weer.
Mijn mooie merrie is er klaar voor en ik ook. *LOL*

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:53

felicity schreef:
Ikke ikke ikke

Ik ga ook starten in 2004. Voor het eerst wedstrijden met het paard wat ik nu rij. Ik denk dat ik er niks van bak. Maar ik zie het wel. Is toch alleen voor de lol.


ja, vind ik ook en voor de ervaring, ik denk dat mijn merrie ook heel druk gaat doen hoor met de eerste wedstrijd!!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:52

Nou ik ga eerst mijn trailerbewijs halen.
Begin 2004 en daarna een startkaart aanvragen.
Maar op zijn vroegst start ik in ongeveer November de eerste wedstrijden thuis.

Ben eingelijk wel al nerveus Haha! gek he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:15

Yoline"]
[quote="Picasso"][quote="Yoline schreef:
Ik weet het nog niet zeker, heb al wel startkriebels, maar er moet eerst nog zoveel geregeld worden...
Maar het zou me wel erg leuk lijken Lachen.


Smoesjes....... Gaaaap Haha!
[/quote]
Heb je haar ook weer hoor Schijnheilig Haha!.
[/quote]

Ach gut Lovers *LOL*

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 10:14

Yoline schreef:
Ik weet het nog niet zeker, heb al wel startkriebels, maar er moet eerst nog zoveel geregeld worden...
Maar het zou me wel erg leuk lijken Lachen.


Je kunt beginnen met eindelijk eens mee te rijden met onze open onderlinge wedstrijden!!! Schijnheilig Haha!
Lijkt me al erg gaaf!
En als je vervoersproblemen hebt, dan wil ik je best eens helpen als ik zelf niet mee hoef te rijden!

Ik wil zelf ook graag gaan starten in 2004. Onderlinge wedstrijden heb ik nu een jaar gereden met Andrew en de laatste met Moenira (d-pony), en het is nog even afwachten of ik met Moenira verder ga, of met een paard.
Ga ik met een ander paard verder, dan is het nog even onderling uitproberen, maar ga ik met Moenira verder, dan vraag ik gelijk een startkaart aan. Is een hele goede pony en onderling ging het super, dus op officiële wedstrijden zullen we ook niet echt misstaan als het tenminste niet de mist in gaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 14:27

Nou Joyce, je neemt me de woorden uit de mond.......onderlinge wedstrijden Reinou; mooie oefening toch???? Haha!
Gewoon doen! Meteen een mooie test om te kijken of alles gaat zoals het moet gaan in een proef, het is heel iets anders dan thuis oefenen in je eigen bak. Succes! Haha! OK dan!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 14:30

Ik wilde eerst beginnen met starten in 2004, maar kon niet wachten dus ben al in oktober begonnen.....
En ik kan je vertellen, het bevalt me wel Haha!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:42

HeleennAnton schreef:
Ben het wel van plan maar het ligt er een beetje aan hoe mijn pony zich gedraagt. Zoals het nu gaat mogen we nog wel wat lesjes volgen Haha!



dat gaat zeker lukken Anton kan het vast ! Haha!

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 17:53

Relrite gaat zowiezo starten in 2004 waarschijnlijk in eerste instantie met mijn instructrice. Maar zelf hoop ik ook volgend jaar met haar te kunnen starten.

happyjoyce

Berichten: 4496
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:35

Ik ga in januari voor de eerste keer springen met mijn eigen pony.
En met de pony van mijn instructrice voor de eerste keer een dressuurwedstrijd rijden.

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 00:23

Ik meld mij ook! Eerst snel lid worden van een rijvereniging en een startkaart aanvragen! Tong uitsteken
Denk toch dat de eerste wedstrijd pas in feb. 2004 wordt... Cool

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 13:07

nikkigioa schreef:
Candor en ik!!


Jáá! Wel vanavond gaan, hè!
Ik vind het echt leuk dat je gaat starten Saampjes!
Christina en Candor Knipoog

Finnea

Berichten: 10074
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 09:33

Picasso schreef:
Nou Joyce, je neemt me de woorden uit de mond.......onderlinge wedstrijden Reinou; mooie oefening toch???? Haha!
Gewoon doen! Meteen een mooie test om te kijken of alles gaat zoals het moet gaan in een proef, het is heel iets anders dan thuis oefenen in je eigen bak. Succes! Haha! OK dan!

Jahaa, maar dan moeten die wedstrijden niet in de winter zijn Haha! Tong uitsteken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:13

Yoline"]
[quote="Picasso schreef:
Nou Joyce, je neemt me de woorden uit de mond.......onderlinge wedstrijden Reinou; mooie oefening toch???? Haha!
Gewoon doen! Meteen een mooie test om te kijken of alles gaat zoals het moet gaan in een proef, het is heel iets anders dan thuis oefenen in je eigen bak. Succes! Haha! OK dan!

Jahaa, maar dan moeten die wedstrijden niet in de winter zijn Haha! Tong uitsteken.
[/quote]

Aaaah, dat mag geen excuus zijn!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 17:21

hoihoi allemaal..!! ik ga starten zodra ik startkaart heb, en zodra het rijden goed gaat... het gaat nu redelijk... bij ons op de manege geven ze vaak commentaar op iedereen... dus tjah dan ga je er wel voor zorgen dat je goed gaat rijden enzo want niemand wil natuurlijk roddels over jou en je paard he.. maar gaat allemaal helemaal lukken Lachen suc6 jullie allemaal he met de wedstrijden!!

Finnea

Berichten: 10074
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:16

Picasso"]
[quote="Yoline"][quote="Picasso schreef:
Nou Joyce, je neemt me de woorden uit de mond.......onderlinge wedstrijden Reinou; mooie oefening toch???? Haha!
Gewoon doen! Meteen een mooie test om te kijken of alles gaat zoals het moet gaan in een proef, het is heel iets anders dan thuis oefenen in je eigen bak. Succes! Haha! OK dan!

Jahaa, maar dan moeten die wedstrijden niet in de winter zijn Haha! Tong uitsteken.
[/quote]

Aaaah, dat mag geen excuus zijn!
[/quote]
Tuurlijk wel, Nic moet toch echt in perfecte conditie zijn hoor Cool.
Anders is ze na 10 minuten losrijden al kletsnat, denk maar niet dat ze op zo'n moment denkt aan rustig blijven Clown.

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:37

In maart is weer de eerste wedstrijd, dan in mei/juni in het pinksterweekend waarschijnlijk, september en dan november... Wat nou in de winter!!!
hahaha... geen excuses Reinou! Rijden met die hap!!!

Finnea

Berichten: 10074
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:00

Nou vooruit, als je het een maand van te voren nog een keer zegt, doe ik wel mee Schijnheilig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:24

joyce B schreef:
In maart is weer de eerste wedstrijd, dan in mei/juni in het pinksterweekend waarschijnlijk, september en dan november... Wat nou in de winter!!!
hahaha... geen excuses Reinou! Rijden met die hap!!!


En anders komen Joyce en ik je persoonlijk halen!!!! ~~}>
Rijden zal je!!! Haha!

Finnea

Berichten: 10074
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 09:37

Kom eerst maar eens kijken, daarna denk je dr vast anders over Schijnheilig Haha! Tong uitsteken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 09:49

Yoline schreef:
Kom eerst maar eens kijken, daarna denk je dr vast anders over Schijnheilig Haha! Tong uitsteken.


Ongetwijfeld Tong uitsteken Haha!
Maar je riep zelf dat je een proef op L niveau kon laten zien; dan willen we natuurlijk wel bewijs! Knipoog